-Merhabalar.Hikayeme geçmeden önce biraz konuşmak istedim.Burada oluş sebebim uzun zamandır düşündüğüm 'GÜNBATIMINDA BULUŞALIM' adlı kurgumu sizlerle paylaşmak.Amacım gerçek dünyamızın monotonluğundan bir anlığına da olsa uzaklaşıp eğlenmek,kafa dağıtmak.Yazma konusunda pek tecrübem yok,içimden geldiği gibi sizlere aktarcağım kurgumu.Bu yüzden yorumlarınız benim için çok ama çok önemli.Eğer okumak isterseniz,okuduktan sonra fikirlerinizi belirtirseniz beni çok sevindirirsiniz.Şimdiden teşekkür ederim..
Neyse söyleyeceklerim bu kadar.Sizi çok bekletmek istemiyorum var mısınız Günbatımında buluşmaya (: Başlıyoruz.
"Günabatımını izlediğimiz bankta oturuken her şeyin iyi olucağına dair inancım,arkamızdan bize uzatılan silahın namlusu ile sona ermişti."
¨
TANITIM:
Günbatımı çok şey gizler içinde kimi zaman bugün yapamadığımız şeylerin burukluğunu kimi zaman da sonraki güne olan umudumuzu..
Her gün batımı yeni bir güne başlamadan önce hazırlık yapabileceğimiz koskoca,acımasız,karanlık bir gece vaad eder.Bu geceyi yeni güne olan umutlarla veya geçmiş güne olan pişmanlıklarla bezemek bizim elimizdedir.
Umutlarla özene bezene inşa ettiğimiz gecenin sabahında bizi nelerin beklediğini bilemeyiz, bir sonraki gün batımında gecenin bize huzur getirmesi için gündoğarken her şeye hazırlıklı olmalı,asla umudumuzu yitirmemeliyiz.
Çünkü hiçbirimiz günümüzün batmasını istemeyiz..
¨
İLERLEYEN BÖLÜMLERDEN BİR KESİT:
Karan'ın gözlerinin içine bakarken :
"Unutma Afra,hiç kimse günbatımının doğuracağı güzelliklere karşı çıkamaz Cesur bile..."
Bal rengi gözleri gerçekten güven veriyordu.Ona inanmayı çok istemiştim...Bir şeyler söylemek istedim söyleyemedim.Karan'a gülümseyip " Belki de haklısın." demekle yetindim.Başımı omzuna yasladığım esnada arkamızdan gelen alkış sesiyle irkildim .Başımı arkaya çevirdiğimde o iğrenç silüetle karşılaştığımda beynimden vurulmuşa döndüm.O psikopat buradaydı.Cesur Saygın buradaydı.Lütfen bu bir hanisülasyon olsun diye dua ederken o iğrenç sesi ile irkildim:
"Güzel sözdü gözlerim yaşardı."dedi.Kısa süreli duraksamadan sonra gözleri bana kaydı.
"Ah Afracık prensinin bu zırvalığına inanmadın değil mi?Bunu en iyi senin biliyor olman lazım,bak seni almaya geldim."derken sinsice gülümsüyordu.Bu bir hanisülasyon değildi..Gözümün hemen altında hissetiğim ıslaklık da bunun kanıtıydı.O esnada gözüm Cesurun belindeki parlaklıkla kamaştı.Bu bir silahtı...Gözlerim Karan'a kayarken tiksinircesine Cesur'a bakan gözleri bana kaydığında,merhametle yumuşadı elimi tutarken:
"Korkma Afra ,günbatıyor muhakkak ki yarın yeni bir gün doğacak ama önce karanlık geceyi atlatmalıyız."dedikten hemen sonra şefkatle gülümsedi.
Ne olacaktı şimdi ?
Tek bildiğim şey günbatımının kansız bitmeyeceğiydi..
¨
Ben Afra.Ailesinin biricik kızı,kardeşinin mükemmel ablası,öğretmenlerinin en gözde öğrencisiyim.17 yaşındayım.17 yıldır kontrollü şekilde ilerleyen hayatım Cesur denen psikopatın girmesiyle kontrolden çıktı.Özene bezene inşa ettiğim çiçekli yollarımı ezip geçti.Mecburen ben de yolumu değiştirmek zorunda kaldım.. Yürüdüm yürüdüm sonra günbatarken bir yol buldum. Bu yol çok cazipti çünkü bir çift bal sarısı göz vaad ediyordu..burasının benim için doğru yer olduğunu düşündüm.Ama o hala peşimdeydi hayatımı berbat etmeye kararlıydı belli ki .Peşime düşmüştü beni pençeleri ile yakalayacağı esnada o beni şefkatli kollarına aldı ,bana tekrardan gülmeyi öğretti,ama her şeye rağmen Cesur beni rahat bırakmadı bırakmıyor..
Hayatım tekrar düzene girebilecek mi,eskiden olduğu gibi günbatışını izlerken bir müzik açıp mutlu mutlu şarkıya eşlik edebilecek miyim?
Neler olacak?
Var mısınız beraber görelim?
¨
Tekrardan merhabalar umuyorum ki 'tanıtım' ve 'gelecek bölümlerden kesit'i beğenmişsinizdir.Eğer beğendiyseniz daha fazla kişiye ulaşması için oy vermeyi ⭐ unutmayın lütfen (:Biraz erken olacak ama kurguyu nasıl buldunuz bu paragrafa yazar mısınız lütfen (:
Şimdilik ben kaçıyorum bir sonraki bölümde yani 'giriş' bölümünde görüşmek üzere hoş kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Günbatımında Buluşalım
Teen Fiction"Günbatımı çok şey gizler içinde kimi zaman bugün yapamadığımız şeylerin burukluğunu kimi zaman da sonraki güne olan umudumuzu.." Afra'nın hayatında her şey yolundadır ta ki Cesur denen psikopatın Afra'nın hayatına zoraki girişine kadar.Afra'yı ba...