-Bölüm 1:Felaketimin Başlangıcı-

56 14 5
                                    


Merhabalar,köşelerimize çekilebiliriz.1.bölümle karşınızdayım.İyi okumalar diliyorum,başlıyoruz :)

¨

Bugüne kadar her zaman günbatımının turuncu yüzünü görmüştüm şimdi sıra karanlık yüzüne gelmişti ve hayatım alt üst olmuştu.

¨


Yüksek sesle çalan alarm sesiyle gözlerimi ağır ağır araladım.Telefonumu elime aldığımda saatin  6.00 olduğunu gördüm.Yani dersin başlamasına daha 2 buçuk saat vardı bugün fizik sınavım olduğu için okula erken gidip biraz çalışmamın iyi olacağını düşündüğümden bu saate uyanmıştım.Aslında geçen gün sınava yeterince çalışmıştım ama son bir kere üzerinden geçmek iyi olacaktı diye düşünürken dün gece yaşananlar adeta üzerime bir karabasan gibi çöktü.Hayır hayır şimdi olamazdı sınavım vardı,şuan bununla uğraşamazdım ayrıca yaşanan o saçma sapan şeylerin hala gerçek olduğundan bile emin değildim diye düşündüğümde 15 dakikalık rüya olmayacağından yaşananların gerçek olduğuna kanaat getirdim ama şuan bununla uğraşacak halim de vaktim de yoktu.Ani bir hareketle yatağımdan doğrulup tuvalette gittim ,işlerimi halletikten sonra direkt dolabımdan lacivert renkli formamı alıp giydim.Aynamın karşısına geçip dümdüz olan saçlarımı taradım lastiğimi elime alıp saçlarımı toplamaya yeltendiğim sırada kestane rengi saçlarımı açık bırakmaya karar verdim,kahkülümü de düzelttiğimde saçlarım tamamdı. Aynamın önündeki malzemelere göz gezdirdim neredeyse hiç kapatıcı veya fondotenim yoktu,genelde doğal takılıyordum.Bana göre  herkes doğal haliyle güzeldi.Dudaklarıımın çatlamasını önlemek için şeftalili  aromalı nemlendiricimi sürmeye karar verdim.Aynamın önündeki parfümlerden rastgele birini alıp sıktığımda hazırdım.Ocağın sonunda olduğumuzdan havalar soğuktu  bu yüzden yanıma siyah deri ceketimi de almayı da ihmal etmedim.Zaten dün geceden hazır olan siyah sırt çantamında tek kolunu omuzuzma taktıp telefonumu da elime alarak hızlıca merdivenlerden indim.Adımlarımı mutfağa yönelttiğimde Suzan abla ile karşılaştım. 

"Günaydın Suzan ablam."

"Günaydın canım, erkencisin?"

"Malesef, bugün sınavım olduğu için okulda biraz çalışırım diye düşünüp güzellik uykumu bölmek zorunda kaldım." dedim dudaklarımı büzerek .

"Ayy kıyamam."dedi Suzan abla küçük bir kahkaha atarken ."Ne istersin,ne hazırlayayım sana?"

"Çok açım ya Suzan abla sandiviç ve şeftali suyu hiç fena olmaz."

"Tamam kızım sen otur şöyle ben hemen hazırlayayım "

"Tamamdır Suzan ablam buradayım ben ." dedikten sonra telefonumu elime alıp "404 SONUÇ BULUNAMADI " adlı kendimi bildim bileli beraber olduğum ,çocukluk arkadaşlarımdan oluşan gruba ,

"Günaydın canlar" diye bir mesaj gönderip cevap gelmesini bekledim hiç şaşırmamıştım ilk mesajı yine Çınar atmıştı .

Çınar Alkan:Ne aydını be,hem sabahın köründe kaldırıyorsun hem de aydın diyorsun :/

Siz: vxgahjhjklk 

Siz:Çınara ateşle yaklaşmayın patlayabilir.

Kumsal Alkan : Günaydın,okula geliyorsunuz değil mi?

Siz :Geliyoruz,geliyoruz.Yani geliyorsunuz değil mi?

ÇınarAlkan :Ben gelmiyorum,hatta şuan tekrar yatağıma dönmeyi planlıyorum.Size iyi çalışmalar.

~Günbatımında BuluşalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin