🤍4🤍

284 13 2
                                    

Jk:Nope ,am niște haine de fete în dulap!
Isa:De unde ,ai iubită ,dacă ai eu nu fac nici o poză ,iar tu pleci din cameră!
Jk:Nu am ,Jimin le-a cumpărat ,crezi că ești prima care a trecut pe aici?
Isa:Ok ,dar vrei să găsim ceva asortat ,m-am uitat pe contul cuiva și a zis că asta este la modă...
Jk:Bine ,eu mă duc după haine....

După ce m-am schimbat în hainele aduse de Jk ne-am făcut o poză la oglindă mare din cameră!

*Asta a ieșit*

Mă uit pe instagram și văd că deja avea câteva like-uri și comentarii!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă uit pe instagram și văd că deja avea câteva like-uri și comentarii!

Coments:
tae_tan:DA CINE-I FATA?

Nu peste mult timp cineva intră în cameră și se uită ciudat la noi...

Jk:Ea e....mai bine să-ți zică Jimin!
Tae:Nu vreau să știu de la Jimin dacă te-am întrebat pe tine!
Jk:Nu vrei să discutăm mai târziu ,în particular?
Tae:Ămm ,doar nu....
Jk:Ba da ,Jimin....cred că știi ,îl cunoști mai bine ca fiecare din noi...

Tae nu spune nimic și iese trantind ușa...

Pov Tae
Mă duc spre bucătărie și nu-l găsesc ,așa că merg prin toate camere căutândul ,era în camera lui Jk ,mă duc spre el și-i trag o palmă!

Jm:Au...
Tae:Cine-i fata?
Jm:Tae ,nu te enerva ,ea e ultima ,promit!
Tae:Așa a i zis și la "ultimele" 5 fete!
Jm:De data asta poate mă țin de promisiune!
Tae:POATE?
Jm:Știi ceva ,tu ești prietenul meu ,de ce nu vrei să accepți că-mi place ce fac?
Tae:Namjoon cred că ți-a zis că trebuie să te oprești ,nu?
Jm:Namjoon susține faptul câ trebuie dusă înapoi la orfelinat ,la fel și ceilalți ,în afara de Jungkook ,evident!
Tae:O-orfelinat?La care a fost și Kook?
Jm:Exact!
Tae:Nu o poți duce acolo!
Jm:Am să fac ce vreau ,eu am găsito ,este a mea!
Tae:Dar ce este ea?Un obiect pe care îl pasăm de la unul la altul!
Jm:O vrei și tu?

Spune acesta cu față perversă

Tae:Mai bine nu veneam aici ,îmi provocați doar nervi!
Jm:Nu cred că ai venit de dragul prietenie noastre vechi ,mai mult decât pentru Jungkook!
Tae:Ai dreptate pentru el am venit ,am venit să văd cum se mai simte ,ce mai face ,oricum peste vreo două zile cred că plec înapoi la spital ,familia mea nu se simte bine și nu cred că o să se simtă prea curând!
Jm:Salutări mătușii din partea mea!
Tae:Doar de tine vrea ea să audă acum!
Jm:E hai....ce spui să mergem să ne distrăm?
Tae:Ce sărbătorim?
Jm:Faptul că ai tăi nu au murit!
Tae:Ești prost!Ești foarte foarte prost ,gândește-te înainte de a vorbi!
Jm:Stai ,Tae ,am glumit Ta...

Nu reușește să mai spună ceva că eu ies pe ușă ducândumă spre camera lui Jimin unde erau Jk și acea fată!

Tae:Nu am apucat să facem cunoștință!Eu sunt Tae!
Isa:Isa ,încântată!
Jk:Ai vorbit cu Jimin!
Tae:Da și vă promit amândurora că ea nu va mai pleca acolo niciodată!

De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum