🤍2🤍

320 14 0
                                    

Jm:Salut băieți!Unde e Joon?
Suga:E prin oraș ,cine-i domnișoara?
Jm:Ăm...hai să vorbim după ,când vine Namjoon ,trebuie să vă spun și alte lucruri!
Suga:Ca deexemplu?

Pov Isa
După acea întrebare îi face cu capul spre mine ,credea că nu o să văd ,oare ce vrea să-i spună?Și de ce fără mine?Doar nu.....Nu ,nu cred ,oricum ,nu asta contează ,peste ceva timp o să plec și singură!

Jm:Te duc în camera mea ,să te odihnești ,eu am ceva de vorbit cu băieții ,bine?
Isa:Da!

Să o crezi tu că voi dormi ,o să ascult tot de la început până la sfârșit ,iar dacă crezi că poți să-mi faci ceva te înșeli amarnic ,cavalerule!
După ce a ieșit din cameră am așteptat ceva timp și în cea mai mare liniște am ieșit și eu ,i-am auzit vorbind ,așa că m-am dus să văd despre ce....

Pov Jimin

Nm:Nici într-un caz!
Jm:Normal că nu o lăsăm aici ,ne jucăm ,după o ducem acasă!
Nm:Aa ,deci are o casă!
Jm:Da ,orfelinatul!
Jk:Știți ,am fost și eu la acel orfelinat ,nu știți prin ce chin trece acolo ,mai ales că-i fată ,eu am asista la multe acolo și cele mai torturate erau ele!
Jm:Și crezi că-mi pasă?
Jk:Da bine că nu-ți pasă ,dar mie da ,așa că dacă voi o veți duce acolo să știți că puteți să uitați de mine!

Pov Isa
Am alergat rapid înapoi ,dar și nezgomotos...

Pov Jk

Nm:Jungkook ,stai!Nu trebuie să-ți faci griji pentru ea!
Jk:Nu-mi fac griji doar pentru ea ,dar pentru toți cei care sunt acolo ,voi a-ți crescut în puf ,dar eu?Eu am fost bătut până la sânge și lăsat fără mâncare ,dacă mă căutați eu o să fiu în grădină!
Nm:Bine ,ai grijă afară ,dacă îți este frig vii în casă ,nu am de gând să stau să te îngrijesc!
Jk:Dar ce ai tu de gând să faci?Să strici viața unei copile?

Ies afară din casă și mă duc în grădină ,acolo fiind două leagăne ,mă dădeam pe unul din ele și mă gândeam la acea fată....Știu destul de bine prin ce trece și nu mă pot plânge de soarta mea ,deoarece a ei este mai dură ,eu am fost ajutat ,ea este înjunghiată pe la spate...
Poate ar trebui să mă împrietenesc cu ea ,avem multe lucruri în comun...Mă urc pe motocicletă și plec spre cel mai apropiat magazin cumpărând niște ramen și sucuri ,o să-i pregătesc ceva să pape ,poate așa o fac să se mai calmeze.Ajuns acasă mă apuc de lucru ,la un moment dat îl aud pe Jimin...

Jm:Ce faci?Ți-au trecut supărările?
Jk:Mai lasă-mă!
Jm:Ce faci bun,pot să gust?
Jk:Ia mâinile ,nu-i pentru tine!
Jm:Doar nu-mi spui că-i pentru fufa aia!
Jk:Ba da!Și nu vorbi așa despre ea!
Jm:Uuu ,te-ai îndrăgostit de aia ,vezi că e a mea ,eu primul!

De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum