🤍17🤍

208 9 1
                                    

Jk a luat fetița în brațe și a început să se joace cu ea!

Hobi:Voi doi...
Jm:Ne-am găsit din greșeală ,ai văzut ce bine seamănă
Isa:Normal că seamănă!
Nm:Acum ce aveți de gând să faceți ,vă mutați împreună?Dacă da ,le fac rost și la restu de nevaste!
Isa:Namjoon ,amuzant ca în tot deauna!
Jm:Cred că ne vom muta ,de drag Kimei!
Sg:Ce nume-i ăsta Kima?
Jm:Repetă încă o dată!
Isa:Nu fă o scenă ,o sperii!
Kima:Tati ,da cine-i domnul?
Sg:Eu?
Kima:Mhm!
Sg:Eu sunt un căluț ,vrei să te plimbi cu el?
Kima:Daaaaa!

Suga a luat fata pe umeri și fugea cu ea prin casă....

*Peste 12 ani*
Kima:Te-ai găsit deșteaptă!
Isa:Cum vorbești tu cu mine?
Kima:Știi ce am aflat?Îți plăcea de unul din unchi ,dar ai trecut prin patul tatei...
Jm:Mai repetă o dată ce ai spus!
Kim:T-tati....
Jm:În cameră!
Kima:Iartămă ,te rog ,nu voi mai vorbi așa!
Jm:Nu te-am educat bine ,te-am alintat de mică ,pentrucă ești singurul copil ,dar acuș facem noi copil din tine

Jimin a tras fata în cameră unde și-a dat jos cureaua începând să o lovească ,aceasta a țipat și a țipat până nu a mai putut!

Jm:Eu am plecat!
Isa:Unde!
Jm:Nu te interesează ,să nu o mai lași să-ți vorbească așa ,spunei că o bat mai tare!
Isa:Jimin ,eu cred că noi ar trebui să ne des....
Jm:Ce ai spus?

Acesta o apucă de maxilar și o trage spre el!

Isa:Ce-i cu tine , dă-mi drumul!
Jm:Să nu mai spui acele cuvinte sau vei regreta!

*Peste ceva timp*

Isa:De cât să stau cu tine mai bine mor ,pa Kima ,mami te-a iubit foarte mult...
Jm:NUUUU ,CE FACI?

Dar era prea târziu ,ea deja murise!

*La înmormântare*

Kima:MAMIIIIII ,NU VĂ LAS SĂ O PUNEȚI ACOLO ,EA TRĂIEȘTE ,NU A MURIT ,VĂ ROG ,TATI SPUNELE SĂ O LASE PE MAMII ,TE ROOOOOG!
Jk:Gata Kima ,mami....mami ,nu mai este din cauza cuiva!

Au ajuns toți la casa lui Namjoon ,Kima avea fața roșie și de la atâta plâns a lovito somnul așa că doar băieții mai erau în living ,totul era normal.Jungkook se uită la Jimin ,acesta nu părea să fie afectat de moartea soției sale ,se duse spre el și-l apucă de guler!

Jk:Tu ai omorâto!
Jm:Să spunem că da!
Jk:Te omor cu mâna mea ,de fe ai făcut asta?
Jm:Deoarece ,eu....eu mi-am găsit pe cineva....
Jk:Câți ani ai mă boșorogule ,40?
Jm:Nu contează el plec să-i aduc lucrurile Kimei ,va sta aici ,voi aduce și lucrurile Isei!

Pov Jimin
Ajung acasă și umblu peste tot ,nu vroiam să mai rămână ceva ,cum umblam pe acolo am găsit un bilețel ,îl deschid ,iar acolo scria....

Dragă Jimin ...................................

De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum