Jk:Și cum vei face asta?
Tae:Când o va vrea să o ducă ,eu o voi duce acasă la părinții mei!Simplu!
Jk:Știi Tae ,ești cel mai bun prieten al meu și îți sunt recunoscător că mai ajutat mereu!
Tae:Normal că așa am făcut și o voi faceSpun și mă aplec spre el ciufulindul!
Isa:Câți ani aveți?
Tae:Eu am 25
Jk:Eu am 18 ,tu?
Isa:Păi ,15!
Jk:Cam micuță!
Tae:Asta zic!
Isa:Știu ,băieți ,credeți că pot ieși afară?
Tae:Da ,dar doar în curte!
Isa:De ce?Eu vreau să plec de aici ,dacă scap de acel băiat ,am uitat cum îl cheamă ,păi pot avea o viață liniștită!
Jk:Bine ,viață liniștită înseamnă trai ușor ,tu nu ai nici facultate ,nici experiență ,unde o să te angajezi?Aici are cine să-ți gătească și ai unde dormi ,tu nu ai o casă ,ce vei face ,vei trăi pe drumuri?Dacă te temi de Jimin să știi că noi suntem aici!Nu-l lăsăm să-ți facă ceva ,nu te speria ,noi doi ținem la tine și nu îl vom lăsa să facă ceva acestei prințese ,da?
Isa:B-bine!
Tae:Așa ,eu mă duc să cumpăr niște haine ,îți i-au motocicleta ,da?
Jk:Da ,dar stai să-ți spun ce haine...Pov Isa
Acesta se duce lângă Tae zicândui ceva după care pleacă eu și Jk uitându-ne mai departe pe instagram!Isa:Cine-i sun.happy?Te urmărește!
Jk:Unul din băieți ,vrei să îți arăt câteva poze cu el?Am multe în galeria mea!
Isa:Bine!
Isa:E super frumos!
Jk:Ehh ,nu la fel ca mine!
Isa:Normaaal că nu!
Isa:zmi mai multe despre acest...
Jk:Jhope!
Isa:Exact!
Jk:Are 22 de ani ,mai mereu zâmbitor ,îi plac lucrurile colorate ,dar cel mai rău la el este că nici odată nu-și dă cu părerea ,deoarece se teme să nu supere pe cineva sau să nu i se reproșeze ceva ,îmi povestea că la școală era cel mai hărțuit din toți și că nimeni nu vroia să fie prieten cu ea ,dar nici odată nu a lovit înapoi sau nu a vorbit urât!
Isa:Îmi pare rău de el...
Jk:Vrei să vorbești cu el?
Isa:Nuuuuu!
Jk:Alo Hobi ,vină la Jimin în cameră ,te roooog!Peste ceva timp intră și drăguțul de....Jhope!
Hobi:Ce sa întâmplat?
Jk:Nimic ,doar am vrut să o cunoști pe Isa!
Hobi:Hei Isa!Simțeam că mor ,mi s-au înflăcărat obrajii ,stăteam de un minut și mă uitam la ea ,mai aveam puțin și salivam!
Hobi:Isa....
Jk:Hei ,mai ești acolo?
Isa:Ești un înger?
Hobi:Eu?
Isa:mmm ,nu am vrut să zic asta ,adică i-am spus lui Jk ,da ,exact ,lui Jk ,nu ție ,mnuuuu!
Hobi:Bine ,eu voi pleca ,să știi că ești puțin ciudată!
Jk:Îți zic eu mai pe seară!
Hobi:Bine!Peste ceva timp venise și Tae cu hainele ,mă uit la ele și erau super frumoase....
*Peste câteva ore*
Jk:Ora de somnic!
Isa:Yeeey!
Jk:Unde pleci îmbrăcată așa?
Isa:L-la somn!
Jk:De ce ,dacă Tae ți-a luat pijama ,nu te culci tu în blugi ,nu suntem la nebuni!
CITEȘTI
De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//Finalizată
RomanceNu-mi vine să cred că ți-ai schimbat deciziile așa peste noapte🙄