🤍11🤍

214 10 1
                                    

Isa:Oricum ,plecă??
Jm:Desigur ,mâine vin și băieții acasă!
Isa:Nu pot spune că mă bucur foarte tare ,mai ales că vine și Namjoon și Jin ,dar vine Jhopeeee
Jm:Ce-i cu Jhopeeeee?
Jk:Îi place de el!
Isa:Taaaaaci!
Jm:D-de Hobi?
Isa:P-poate!
Jk:Mai aveți atât să vă bâlbâiți ,eu mor de frig ,dar lor le-a discuta de iubire!
Jm:Haideți....

Pov Jimin
Ajungem acasă și mă trântesc pe pat!

Jm:Unde dormi?
Isa:Ce spui să dorm la tine ,oricum celelalte camere sunt închise ,Taehyung are patul mic ,iar Jungkook cred că deja e îl lumea viselor ,de ce să mă duc să-l deranjez?
Jm:Bine ,ne schimbăm în pijamalele noastre?
Isa:Yes!
Jm:Apropo ,ce spui să comandăm ceva și să ne uităm la un film?
Isa:Ziua de azi nu putea fi mai frumoasă de atât!
Jm:Când ești cu mine nu te poți plictisi ,acuș intru în aplicație și te pun să alegi ,bine?
Isa:Desigur!
Eu:

Jm:Unde dormi?Isa:Ce spui să dorm la tine ,oricum celelalte camere sunt închise ,Taehyung are patul mic ,iar Jungkook cred că deja e îl lumea viselor ,de ce să mă duc să-l deranjez?Jm:Bine ,ne schimbăm în pijamalele noastre?Isa:Yes!Jm:Apropo ,ce s...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El:

Jm:La ce film ne uităm?Isa:Am văzut ieri o kdramă și-mi place actorul principal ,ne uităm?Jm:Parcă-ți plăcea de Hobi!Isa:Da ,îmi place ,dar actorul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jm:La ce film ne uităm?
Isa:Am văzut ieri o kdramă și-mi place actorul principal ,ne uităm?
Jm:Parcă-ți plăcea de Hobi!
Isa:Da ,îmi place ,dar actorul....
Jm:Bine ne uităm ,cum se numește?
Isa:Extraordinary you!
Jm:Și de care personaj "te-ai îndrăgostit lulea"?
Isa:HARU🤤
Jm:Fix de ăla!
Isa:Mhm!
Jm:Mă bucur ,parcă mi-ai stricat și pofta de mâncare!
Isa:Taci și uităte!E partea în care se sărută!
Jm:Vrei să vezi acest sărut în viața reală?
Isa:Normal ,uite cât sunt de....

Nu reușesc să spun nimic ,pentrucă buzele lui fac contact cu ale mele ,vroia să creeze unul pasional ,dar l-am respins ,știa că-l plac pe Hobi!

Isa:Mai bine ne culcăm!Mi-a pierit și mie pofta de mâncare!
Jm:Ăm....îmi pare rău ,chiar nu am vrut!
Isa:Doar uită ,să nu mai spui nimănui!
Jm:Mhm....

Pov Jimin
Sunt așa prost ,nu-mi vine să cred ,o rănesc după o sărut ca și cum nimic nu sa întâmplat ,chiar su t un prost și un imbecil ,de ce am mai dat peste tine dacă nu mă placi sau poate în acest film Jhope e personajul principal!Cred că tu și Hobi vă potriviți de minune ,iar pentrucă te iubesc ,o să fac tot posibilul să fii fericită ,somn dulce ,iubită inexistentă!

*A doua zi*
Jm:Neața lume!
Isa:Bună dimineața!
Nm:La ce oră te-ai culcat?
Jimin:Pe la vreo 3
Nm:Dar tu?
Isa:Mmm ,eu la 23
Jin:Cam târziu!
Isa:Scuze!
Hobi:Ce face raza asta de soare?
Isa:Uite stă ,cum a fost în "vacanță"?
Hobi:Super ,am luat cadouri!
Jk:Serios?
Hobi:A-am luat doar pentru Isa!
Tae:Nu mă miră!
Jm:Mhhhh
Jk:Ce te apucă Jimin?
Jm:Nimiiic ,ce-i cu tine?Nu am nimic!ABSOLUT NIMIC!

Pov Isa
Știam de ce este supărat ,deoarece el mă place ,iar eu îl plac pe Jhope ,mă simt prost ,dar nu vreau să-mi placă de el ,chiar dacă am trecut prin atâtea ,el este cel care ma rănit cel mai tare!

Hobi:Ți-am luat acest colier cu soare ,iar mie cu lună ,să avem la fel!
Isa:Este super drăguț!
Hobi:Ce spui să facem ceva bun?

De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//FinalizatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum