Isa:NU....
Jin:Sa întâmplat ceva?
Isa:Eu i-am zis lui Jimin că-l plac pe Hobi ,dar el mă plăcea pe mine ,de asta nu-și aduce aminte de mine și Hobi!E doar vina mea ,sunt așa o proastă ,offff!
Jm:Păi ,noi doi am fost ceva?
Isa:Poate când vom fi doar noi îți....Nu mai spun nimic că simt că vrea să-mi iasă ceva pe gât ,mă duc repede spre baie ,știam unde este pentrucă era un semn pe ușă ,mă pun cu capul la wc și încep să dau afară!A venit o asistentă să vadă ce-i cu mine și a făcut nu știu ce test după care a venit la noi!
A:Felicitări ,sunteți însărcinată!
Nm:Î-însărcinată?!
Jk:Cine-i tatăl?Uităte la mine și spune-mi CINE-I TATĂL?
Isa:J-Jimin....
Tae:JIMIN?
Jk:Cum sa întâmplat asta?
Isa:Păi....nu știu cum sa vă zic ,nu trebuie pe voi să vă intereseze relațiile mele ,da?
Nm:Uităte la mine și spune-mi cum sa întâmplat sau va fi rău cu tine!
Isa:Unu ,nu ai îndrăzni să-mi faci ceva atâta timp cât am un copilaș în burtă ,i-ai face rău!Și doi...o să vă zic ,oricum nu am încotro!Eram ambii acasă când voi toți v-ați dus la acea petrecere...
Sg:Era o aniversare!
Isa:Tot aia ,eu cu Jimin am fost în club și ne-am îmbătat și mna...iar după am fost ambii de acord să nu spunem nimic!
Jk:Și ce o să faci cu copilul?Avortezi?
Isa:N-nuuu...nici într-un caz ,e copilul meu!
Jin:Isabela!
Isa:Eu nu-mi avortez copilul!
Jin:Calmeazăte ,nimeni nu a spus că-l vei avorta!Noi ,îți vom găsi un cămin și o să-ți dăm bani ,copilul nu va crește alături de Jimin ,bine?
Isa:Dar eu ce-i voi spune despre tati?
Jin:Spune-i că tati e plecat sau ceva ,nu vreau ca Jimin să vă facă rău!Dacă nu-și aduce aminte 2 ani despre tine sau copil!Nu vreau să suferi nici tu nici copilul ,da?
Isa:B-bine!~Peste 4 ani~
Am o fetiță ,foarte frumoasă ,seamănă cu Jimin ,are 3 anișori așa că deja știe să vorbească ,mă întreabă mereu unde-i tati ,nu știu ce să-i spun ,să-i spun că tati a uitat de noi ,pentrucă sunt eu proastă?Normal că nu!Kina:Mamiiiii!
Isa:Da iubita?
Kina:Mami ,dacă fac ceva pentru tine ,mă duci în parc?
Isa:Să ghicesc ,vrei să te dai pe topogane!
Kami:Mami....știi ,tati sigur m-ar fi dus unde vroiam!
Isa:Și mami te duce unde vrei!
Kami:Dar când va veni tati de la buni?
Isa:Buni trăiește în altă țară și acum e bolnavă grav ,tati nu poate să ne vadă ,dar în fiecare seară.îmi spune că te iubește mult și să am mare grijă de tine!
Kami:Deci ne ducem în palc?
Isa:Normal!Ajunse în parc mă așez pe o bancă și mă uit la Kima cum se joacă cu ceilalți copii ,când deodată se așează cineva lângă mine!
...:Bună ziua!
CITEȘTI
De la ură la IUBIRE💞✨//PJM//Finalizată
RomanceNu-mi vine să cred că ți-ai schimbat deciziile așa peste noapte🙄