Jason ve Raven müzik dersi sınıfına girdiler sınıfı incelerken birden bir ses geldi Raven "bu ses de ne" Raven korktuğu için Jason'ın yanına doğru gelir Jason "hey sakin ol sorun yok bizimkiler buradalar ya onların sesidir" dediği an bir ses geldi "sizi göre biliyorum" diye bir ses ama bu ses farklıydı bu ses insan sesi gibi değildi sanki bu ses bir ölmüş bir insan gibiydi. Raven "Jason ben çok korkmaya başladım" Jason Raven'a sarıldı ve kulağına bir şeyler fısıldadı "sakin ol bir şey yok sakin ol buradan hemen çıkacağız söz veriyorum. Burada bekle 1 dakika Dickleri arayacağım" Raven "tamam" Jason Dick'i ara okulun bahçesinde buluşalım der Jason "hadi Raven gidiyoruz hadi gel" Raven " tamam hadi çabuk gidelim lütfen" Jason "hadi takip ben hemen çıkalım buradan" Raven "peki" Jason Raven'ın elin tutar Raven'ın içinde bir his oluşur Jason ve Raven koşarak oradan uzaklaşırlar okul bahçesinde Dick, Kory, Gar, Rachel bekliyordu Jason "hemen çıkın buradan!" diye bağırır okula girdikleri yerden hemen çıkarlar. Gar "ne oldu neden şuan okuldan kaçıyoruz" Raven "Ponpon Cafe bir gidelim anlatıcaz". Ponpon Cafe'sine gelmişlerdi bir masaya oturdular Raven olayı anlatmaya başladı "hani biz ikiye ayrılmıştık biz Jasonla müzik odasını araştırıyorduk. Bir ses duyduk sizin sesinizdir diye araştırmaya devan ediyorduk sonra bir daha ses geldi ses şunu söylüyordu "sizi göre biliyorum" diyordu Jason dışarı çıkıp baktı ama kimse yoktu zaten gerisini biliyorsunuz sizi aradık ama hala onun kim olduğunu bilmiyoruz onun sesi öl bir insan sesine benziyordu ben o okula gitmek istemiyorum." Jason "bizde artık o okuldayız korkma Raven yarın okula gidip ceza almalıyız sonra cumartesi günü okulu iyice araştıra biliriz" herkes tamam der ve evlere dağılırlar. Raven eve giderken gene aynı seste bir ses duyar bu sefer ses şöyleydi "seni öldürücem Raven" diyordu. Raven koşarak evine girdi korkmuştu ve o korkuyla Jason'a yazdı.
KONUŞMALARI:
Raven: Jason ben gene aynı sesi duydum
Jason: bu sefer ne dedi ses?
Raven: "seni öldüreceğim Raven" dedi
Jason: korkmamaya çalış Raven yarın bunu daha iyi konuşuruz saat çok geç Raven
Raven: Jason bu ses sadece bana böyle şeyler diyor ya beni sevmeyen biriyse
Jason: seni sevmeyen biri olma ihtimali çok fazla yarın şüpelendiklerimizi bir deftere yazlım sonra onları sorgulayalım
Raven: tamam iyi geceler Jason
Jason: sanada iyi geceler Raven
Yarın olur ve okula giderler ve kantinde konuşuyorlardır dünkü planı Kory, Dick, Rachel, Gar'a anlatır. Planı uygulamaya geçerler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Testereli Adam
Mistério / SuspenseBir kasaba var normal bir gün gibi bir kız okula gelir ve bir hizmetlinin ölü bulunduğunu duyar hemen bir kafeye gider bir çocuk yanına gelir çocuğun arkadaşları daha yeni gelmişti bu kasabaya bu cinayeti çözmeye çalışırken başka olaylar ortaya çıkm...