Έχει περάσει 1,5 μήνας από τότε που γνώρισα και άρχισα την παρέα με τον Παύλο.
Έχω ακόμα μισό μήνα να γίνω η κοπέλα του,μου έχει ήδη πει ότι του αρέσω τώρα το πως θα πάει δεν ξέρω.
Το άσχημο νέο για μένα είναι ότι μου αρέσει και εμένα πολύ.. πάρα πολύ.
Σε σημείο να νομίζω ότι όντως τον ερωτεύτηκα.. δεν ξέρω.
Ό,τι και να γίνει ακόμα και αν ισχύει όντως δεν θα το πω στην Ιωάννα μέχρι τουλάχιστον να είμαι σίγουρη και εγώ.
Θα περνάω χρόνο μαζί του πολύ περισσότερο από ότι τώρα και θα το διαπιστώσω.
Αυτή τη στιγμή καθόμαστε μαζί στο σπίτι του, εγώ εκείνος και ανάμεσα μας η Ρόξυ.
Η κυρία Ναταλία λείπει οπότε είμαστε μόνοι μας.
"Έλενα;Να σου πω κάτι;"είπε και μου χάιδεψε τα μαλλιά
Εγώ του έγνεψα.
"Δεν έχω ιδέα από τέτοια δεν είμαι καθόλου καλός στο να τα λέω γιατί πάντα ερχόταν μόνο του,μαζί σου είναι διαφορετικά."ξεκίνησε να λέει
"Αλλά θα προσπαθήσω να το κάνω να μην ακουστεί τόσο χάλια. Σε θέλω και νομίζω ότι φαίνεται.."συνέχισε
"Οπότε ένα πράγμα μένει να πω. Έλενα,θέλεις να--"πήγε να πει αλλά τον διέκοψα βγάζοντας τον από την δύσκολη θέση.
"Ναι Παυλουκο."είπα και χαμογέλασα
Εκείνος αμέσως χαμογέλασε και με φίλησε.
Ωχ Θεέ μου πως θα πάει αυτό;Γιατί το είπε;
Μου έκανε την σκέψη πιο περίπλοκη από ότι ήδη ήταν.
Τώρα κέρδισα ή έχασα;
Εννοώ έγινα η κοπέλα του είμαστε μαζί αλλά μου αρέσει κιολας και η Ίων είχε πει ότι αν αρχίσει και μ'αρέσει αυτομάτως χάνω.
Τι έγινε;
Όχι όχι είχε πει ότι αν τον ερωτευτώ και εγώ δεν είμαι ερωτευμένη ακόμα άρα κέρδισα.
Θα της το πω.
[...]
Κάθομαι πλέον με την Ιωάννα και είμαι έτοιμη να της το πω.
"Ιων;"είπα
"Μμ;"μουρμούρισε
"Καταρχήν τι λέει με τον αδερφό μου;"ρώτησα
Πάνω από όλα το κοινωνικό ενδιαφέρον και αν σας πέρασε από το μυαλό ότι καθυστερώ να της πω κάνετε λάθος.
"Ε καλά δεν το έχουμε ονομάσει σχεση γιατί ο Γιώργος θα φρικάρει αλλά ναι είμαστε σαν να λέμε μαζί."Απάντησε εκείνη
CZYTASZ
Το στοίχημα
Dla nastolatków"Παύλο περίμενε γαμώτο,άσε με να σου εξηγήσω."άκουσα πίσω μου την φωνή της να σπάει καθώς με φώναζε "Να μου εξηγήσεις τι Έλενα;Ότι με χρησιμοποίησες για ένα γαμημένο στοίχημα;"είπα εγώ,ενώ γύρισα να την κοιτάξω "Δεν είναι έτσι..Σε-Σε ερωτεύτηκα."απά...