Draco: Ale jo bála ses.
Adéla: Ne.
Draco: Ale jo.
Adéla: Ale ne.
Draco: Ale jo. A jistli mě okamžitě nepustíš tak prožiješ zítra to samý co dneska.
Adéla: Fajn. *Pustim ho*
Draco: Počkej až se to dozví můj otec.
Adéla: *zase ho vezmu za ten límec* Tak hele Draco....jistli to řekneš svýmu tátovi tak já na oplátku udělám z TVÝHO života peklo. Je to jasný?
Draco: A jak to chceš udělat?
Adéla: Normálně.-Další den-
Byly jsme v Great Hall a Neville dostal pamatováčka to je taková koule která když má červený kouř tam to znamená že jsi na něco zapomněl.
Byla jsem v učebně kde se učí kouzla a tam byly další žáci a profesor Flittwick. Naučili jsme se wingádium leviosa což když uděláš správně tak můžeš zvednout nějaký předmět pomocí hůlky.
Potom jsme měli Herbologii kde jsme se starali o Mandragory. Z toho co jsem pochopila tak to jsou ječící rostliny.
Pak jsme měli hodinu lítání a tam byla profesorka Hoochová.
Hoochová: Všichni řekněte hop a vaše koště by se mělo vám přilítne do ruky.
Všichni pak říkali hop a celý RMT se to podařilo a tím pádem měli koště v ruce. Po chvíli nám dala profesorka další pokyn a kvůli tomu Neville vylítnul s koštětem do oblak.
Když Neville už konečně z toho koštěte slezl nebo spíš spadl tak mu Draco vzal pamatováčka a odletěl do pryč. Potom i Harry odletěl aby chytil Draca a toho pamatováčka. To se mu podařilo ale uviděla to Mcgonagallová a ta s ním někam odešla.
Po půl hodině přišel Harry s tím že bude hrát v Famfrpálu.
Potom Nebelvír se Zmijozelem odcházeli protože jim skončili všechny hodiny. Šli jsme po chodbách a tam byl nějaký nápis. Šlo tam celý RMT a potom šli na proti nám i profesoři s ředitelem.
Brumbál: „Nějaké tváře vám nebudou povědomé ovšem pár lidím budou."
Mcgonagallová: Nevíte co by to mohlo znamenat?
Brumbál: To ne.
Snape (šeptem): Může to znamenat že vy víte kdo se vrátil.
???: Co se děje?
Snape: Všichni do svých kolejí. Tohle není pro vás nic zajímavého.Všichni šli do svých kolejí kromě RMT ty dělali to že odchází když vlastně udělali
to že se schovali za nějakou zeď ale vykukovali nám hlavy kvůli tomu že jsme pozorovali taky co se děje.Mcgonagallová: Co budeme dělat jistli to je ten návrat....Vy víte koho?
Brumbál: Možná to ani on není. Možná to vědí tihle. *Koukne na nás*My jsme se rychle schovali zpátky za tu zeď.
Brumbál: Vím že tam jste můžete vylézt.
Stále jsme nevylezli. Slyšeli jsme kroky které jdou k nám. Byl to Snape.
Snape: Paní Azumi neříkal jsem ať jdete do své koleje?
Adéla: Ano.
Snape: A poslechla jste mě?
Adéla: Ne.
Snape: Takže jste radši tu odposlouchávali svoje profesory a dokonce i Pana ředitele?
Adéla: Ano.
Snape: Ať se to neopakuje....nebo to schytá celá kolej. Je to jasné?
Adéla: Ano.
Snape: A teď jděte k Panu ředitelovi a odpovězte mu na otázku.
RMT: Ano...pane.Šli jsme tedy k tomu nápisu. Měla jsem zase ten divný pocit. A když jsem se na to koukla tak se to akorát zhoršilo. Bylo to napsaný krví a byla tam jaká si kytka.
Brumbál: Nevíte co to může znamenat?
Adéla: Můžu se na to podívat trochu z blízka?
Brumbál: Do-
Mcgonagallová: Omlouvám se ale to nepůjde možná by to mohla být nějaká past na žáky.
Snape: Nemusí to být past.
ČTEŠ
RMT v Bradavicích
AdventureRMT v Bradavicích - Adély POV neboli co se děje v Zmijozelu. Původní příběh patří Hayley408. RMT je parta přátel ale najednou se zjeví v Anglii a zjistí že tam je škola čar a kouzel. Když se tam ovšem dostanou tak jsou rozděleny do kolejí a prožijí...