Adély POV:
Bára: Hele ale jsou zase živý takže.
Adéla: No jo ale stejně byly na moment všichni mrtvý. Nebo skoro všichni.
Snape: Nemáte být všichni už v great hall?
Miloš: Omlouvame se. Povídali jsme si a stratili pojem o čase.
Snape: Ať se to neopakuje a Azumi-
A a B: 👀?
Snape: Adélo, pojďte za mnou.
Adéla: Dobře..Šla jsem tedy za Snapem, byly jsme na chodbě kde nikdo nebyl.
Snape: Draco mi řekl co se stalo v Mrzimorské koleji.... Ne že tam nemáte co dělat ani vy ani Draco ale to že spoutáte někoho taky není jak to říct....skvělé.
Adéla: Já vím...ale on zase-
Snape: To je jedno jaký byl ale to se prostě nedělá. Netušil jsem že to musím říkat vám. Tím jste si vysloužila měsíc trestu.
Adéla: 🗿.
Snape: ...v 10 v učebně lektvarů. Teď běžte.
Adéla: Dobře.Šla jsem tedy do great hall. Nic zajímavého se tam nedělo. Já jsem přemýšlela jak řeknu holkám o tý naší dohodě. No řekla jsem si že žádný plán nebudu dělat a prostě až je potkám tak jim to řeknu.
Když jsme už mohli jít tak jsem šla do učebny letvarů protože bylo už 8. Když jsem přišla do učebny tak tam stál Snape.
Snape: 5 minut spoždění..
Adéla: Omlouvám se.
Snape: Proč jste přišla pozdě?
Adéla: ...Zdrželi mě lidi z Nebelvír a-
Snape: Vy mi budeme lhát?
Adéla: Ovšem že n-ne pane..
Snape: ...
Adéla: Tak...s čím mám pomoct nebo?
Snape: ...Najednou se objevila McGonagallová a začala mluvit.
McGonagallová: Promiňte ale nevíte někdo jak máme uklidnit jednoho kluka na koleji? Prý tam už brečí a nevím co všechno asi 2 hodiny.
Snape: *koukne na mě* Myslím že jste přišla právě vhod.
McGonagallová: Co tím myslíte?- *koukne na mě* Vy zase máte průšvih?
Snape: Ano...bohužel.
McGonagallová: Tak pojďte za mnou.Šla jsem za McGonagallovou a Snapem a ti mě dovedli k Nebelvírské koleji.
???: kdo to je?- Já chci domů!...😭
Adéla: Ehm...já úplně neumim s dětmi?????
Snape: Trest je trest, Azumi.
Adéla: ...McGonagallová a Snape odešli někam za roh.
Adéla: Tak jak se jmenuješ???
Tom: T-T-To-Tom....
Adéla: Takže Tome, čím bych tě mohla zklidnit?
Tom: Maminka mi čte pohádky...
Adéla: Tobě čte ještě maminka pohádky? 😂
Tom: Hele nech toho!
Adéla: Hele to jen mezi námi 😉.
Tom: Tak....
Adéla: Dobře, dobře, dobře....takže co chceš? Pohádky nemám v paměti takže ty ti úplně neřeknu kromě medvídka Peddingtna.
Tom: Tak znáš nějaký povídky?
Adéla: ....HMMMMM🤔. Slyšel jsi pověst o sedm záhad?
Tom: Ne?
Adéla: Tak vyber si číslo od 1 do 7.
Tom: 5.
Adéla (šeptem): Dobře takže to je...jo tenhle.
Tom: Co?
Adéla: Řeknu ti pověst o páté záhadě ze sedmi. „Tsuchigomori". Tak a teď přestaň brečet a poslouchej.
Tom: No jo už...😢
Adéla: 😑.
Tom: ...Tak co?
Adéla: Byla jednou jedna škola, v roce 1969 tam byl jeden učitel. Jmenoval se Ryūjirou Tsuchigomori. Působí ve svém lidském přestrojení jako normální,starostlivý a poněkud pokorný učitel, ale ve skutečnosti je sarkastický, škodolibý a docela vznětlivý a sadistický.
Baví se vyhrožováním a strašení Nene a Kou. Zdá se že nemá rád lidi kteří se mu vrtají do soukromí. I když je učitel ukazuje se že nemá rád děti díky jejich hlučnému chování. Jeho lidská podoba má černé vlasy a má na sobě košili. Reálná podoba je jaká si pavoukovitě nadpřirozená. Vypadá tak, že má černo-bílé vlasy, má brýle, fialový svetr a bílý plášť. Má 2 a víc metrů. Je pátá záhada ze sedmi.
Pověst říká že si osvojil lidský převlek, aby šířil své vlastní povídky, aby zůstal na Near Shore. Vyučuje na Kamone Gakuen již dlouho, dokonce již v roce 1969. Jeho vlasy v minulosti vypadaly jinak a jeho veřejná osobnost byla více v souladu s jeho skutečnou osobností.
Tom: Tsuchi-něco vypadá że je špatný...cokoliv co on je....
Adéla (šeptem): Ptala jsem se Tsuchigomoriho co bylo než zemřel a řekl mi že byl třídním Hanaka, Hanako je další ze sedmi záhad. Prý když zemřel taj to Hanaka hluboce zasáhlo.
Aby si tomu rozumněl, Tsuchigomori byl člověk....Taky jsem slyšela že Kamone Gakuen je škola kde se pověsti stanou realitou.
Tom: ty znáš Tsuchig-gomoriho?
Adéla: Ehm.....možná🙂. Teď běž spát.
Tom: Dobře.....ahoj..
Adéla: Ahoj.Šla jsem z toho pokoje.
Snape: Kam jdete?
Adéla: No...je v klidu, udělala jsem svůj úkol takže?
Snape: ...
McGonagallová: Severusi. Azumi můžete jít.
Adéla: Dobře.Šla jsem tedy na kolej. Šla jsem k Riddlovo deníku a ten se najednou začal zase hýbat. Otevřela jsem ho.
Tom: Přijď sama. Víš dobře kam.
Adéla: A co když řeknu ne?
Tom: Nezahrávej si se mnou, Azumi.
Adéla: Uuu strašidelný řekl si moje moje příjméní.
Tom: Varuju tě. Poslední šance.
Adéla: No dobře, nevím co by si stejně udělal když jsi někde ve sklepě ale DOBŘE.Šla jsem zase do té komnaty a nikdo tam nebyl. Divný.
Adéla: Tak asi na tu na něj počkám.
Proběhlo asi 10 minut a já jsem se začla nudit.
Adéla (šeptem): If you don't mind, we would like to take a moment. To an ongoining performance, in a hall of tragedies to watch the circus of the dead...
Tom: Rád tě zase vidím.
Adéla: Jasně...Proč si vůbec chtěl abych přišla?
Tom: Chceš říct tajemství? Ginny otevřela tajemnou komnatu🙂.
Adéla: O-ona? Však ta by tohle v životě neuděla..
Tom: Máš pravdu... Udělala to protože je pod mojí kontrolou. Ale ty zkus o tom něco někomu říct a něco se ti stane. Rozumíš?
Adéla: A-ano.
Tom: ....Správně..🙂. Slyšel jsem že si problémový žák.
Adéla: A to odkud víš?
Tom: Prostě jsem to slyšel..
Adéla: ...Pokud máš kontrolu nad Ginny tak to možná znamená že i zabijíš Mudly.
Tom: Já ti to neřekl? Zabíjení mudlů už mě dál nezajímá...už kolik týdnů mám nový cíl...a to je Harry.Potter.
Jak je možné že dítě bez kouzelnických schopností přemohlo největšího çaroděje všech dob? Jakto že vyvázl jen s pouhou jizvou a Lord Voldemort ztratil svou sílu?
Adéla: Proč to chceš tam vědět? Voldemort přišel až po tobě..
Tom: Voldemort je...má minulost, přítomnost i budoucnost. *otočí se a napíše do vzduchu svoje jméno a přemístí písmena*
(0:35)
Adéla: „Já jsem Lord Voldemort". Ty jsi...Lord Voldemort?
Tom: Co sis nebo spíš JSTE si mysleli? Že jsem nějaký duch?
Adéla: No..tady to je možný takže-
Tom: Uzavřeme dohodu...ty mi sem přivedeš Harry Pottera bez toho aby jsem tě měl pod kontrolou a naoplátku tě nezabiju.
Adéla: To všechno je sice pro tebe nejspíš hezký ale já nejsem Nebelvír takže se s ním stýkám jen o hodinách.
Tom: Ale víš jejich heslo od koleje ne když jsi tam před chvílí byla?
Adéla: Jak tohle zase víš?
Tom: Mám svoje zdroje. Takže bereš to nebo tě mám zabít?
Adéla: Nechci aby někde zemřel a taky aby aby jsem umřela já takže asi beru.
Tom: To jak myslíš?
Adéla: Dáš mi nějaký stanovený čas a když sem nepřivedu Harryho tak mě zabiješ a pokud ho přivedu tak ne.
Tom: Co z toho budu mít já?
Adéla: Buď mojí nebo Harryho smrt.
Tom: Podej mi ruku.Podala jsem mu ruku a Tom pak vzal hůlku a udělal s ní takovou smyčku. Potom začal mluvit.
Tom: Adélo Azumi, slibuješ mi že do konce tohoto školního roka přivedeš sem Harryho Pottera?
Adéla: Ano.
Tom: A každý den kdy tu Potter nebude se budeš přeměňovat do něčeho co ze srdce nenávidíš, rozumíš mi?
Adéla: No tak tohle ne.Potom zmizela ta smyčka a Tom opět začal mluvit.
Tom: Proč si řekla ne?!
Adéla: Nevím nech mě přemýšlet...jo mám to. Možná protože jistli se budu měnit do něčeho co nenávidím-
Tom: CRUCIO!
ČTEŠ
RMT v Bradavicích
AventuraRMT v Bradavicích - Adély POV neboli co se děje v Zmijozelu. Původní příběh patří Hayley408. RMT je parta přátel ale najednou se zjeví v Anglii a zjistí že tam je škola čar a kouzel. Když se tam ovšem dostanou tak jsou rozděleny do kolejí a prožijí...