Bára: Víš že tu věc co jsi teď vzala je-
Adéla: Já vím moc dobře co to je. Vím o tom možná i víc než vy všichni dohromady.
Bára: Já jen aby-
Adéla: Hele stejně teď jdu pryč tak čau.Přemístila jsem se do pokoje, Tim dostal celkem infarkt že jsem se tam zjevila jak duch.
Tim: Tak ty vole, to mi nemůžeš dělat😂.
Adéla: Dobře no ale tak ty se taky nemusíš lekat každý píčoviny😂.
Tim: Jinak je tu nějaká nová, jmenuje se Valeria nebo nějak tak.
Adéla: Jistli je to holka kterou já mám na mysli, tak zítra se budeš smát jak blbej.
Tim: Proč?
Adéla: Jak je ten novej kluk z Nebelvíru, no řekněme že oni jsou takový "menší" rivalové.
Tim: Tak to jsem zvědavej.
Adéla: Já jen vim že to bude zajímavý den, hlavně když máme hodiny spolu s nima.
Tim: Tak to bude zajímavý no...to uslyšíme zajímavý věci od učitelů.
Adéla: To je mi v celku jedno😂. Já jsem zvědavá na ně.Po pár věcích co jsem udělala jsem šla spát.
Druhý den
Ráno jsem si vzpomněla na ten lektvar co jsem slíbila Alejandrovy tak jsem to našla v učebnici a udělala ho. Udělala jsem ho 2x protože jo.
Šla jsem do učebny kde jsme měli být, byla to obrana proti černý magii.
Viděla jsem tam i Báru, Miloše a Týnu.Adéla: Lidi co tady děláte? Tady má být teď Zmijozel a Nebelvír.
Miloš: Hsme spojení. Prej učitelka si vzala volno.
Adéla: Tak to jo. No...ale když jste tu tak mi akorát mrdne ještě víc😂.
Týna: Proč?
Adéla: No...já vám to spoilerovat nebudu😂.
Šárka: Okay takže nám asi mrdne o hodině, skvělý.Přišel tam Alejandro, šla jsem za ním a dala mu ten lektvar. On to vypil, akorát jsem ho do toho reálně musela nutit aby to vypil protože si myslel že ho chci asi otrávit nevim.
Alejandro: No vypadá to že to funguje.
Adéla: Ty cole to je divný když mluvíš česky😂. No nic já jdu za ostatníma.
Alejandro: Tak to díky no.Šla jsem zpátky a viděla jsem holku s černými, krátkými vlasami. Když jí Alejandro uviděl šlo vidět že je naštvanej.
Já jsem se začla už trochu chechtat a Bára taky.
Najednou na sebe začali nadávat španělsky, celýmu RMT mrdlo na místě, smáli jsme se jak dementi dokud tam nepřišel profesor. Byl to snad nejvíc egoistickej týpeček ale tak, mně to bylo jedno.
Byl tam z nějakého důvodu i Snape. A byla tam taková ta věc na duely takže asi tam bude probíhat boj. No doufám že mě nevyvolaj nebo je čeká překvápko jménem brokovnice.
No když se ti 2 dohádali, no nedohádali spíš na ně Snape použil silencio.
Oni se jen na sebe podívali že s chtějí navzájem zabít. Zajímalo by mě co se mezi němi odehrálo kromě toho že ona je fucking kurýr raket.Najednou někdo vletěl do tý učebny byl to Haru.
Haru: Ty...ty jsi snad psychopat nebo co?!
Podíval se na mě, já jsem se jen ušklíbla.
Adéla: Sis všiml brzo. Copak neumíš rozsvítit baterku nebo co? Jinak, oni, nebo aspoň Snape ví to tvoje malý tajemství.
Haru: Ta věc to je- to je. Co? Baterka? Na co baterka?!Profesoři na něj měli namířený hůlky, celkem mi je líto tich dvou že tady jsou den a už se děje tohle.
Snape čapl Harua a odvedl ho.
Adéla(šeptem): To je ale debil.
Slyšela jsem někoho se zasmát, podívala jsem se na RMT a oni nic podívala jsem se na Alejandra a Valeriu a ti se smáli.
ČTEŠ
RMT v Bradavicích
AdventureRMT v Bradavicích - Adély POV neboli co se děje v Zmijozelu. Původní příběh patří Hayley408. RMT je parta přátel ale najednou se zjeví v Anglii a zjistí že tam je škola čar a kouzel. Když se tam ovšem dostanou tak jsou rozděleny do kolejí a prožijí...