26. Festival

17 2 2
                                    

(btw v této kapitole bude to zrcadlo z 1. filmu protože já víme co 👀 jsem přeskočila polovinu věcí co se stala v tom 1. roce)

Portli jsme se do KnY a byli jsme v nějakém lese. Na konci cesty jsem viděla dvě tečky. Šla jsem se podívat kdo to byl a všimla jsem si že i oni šli naproti. Když byli už trochu blíž tak jsem viděla černý a růžovo-zelený vlasy.

Adéla: Mitsuri! Obanai! Jak se máte?!
Mitsuri: Dobře a ty? A co tu vůvec děláš?
Adéla: Heh...možná se trochu snažím vyhnout škole? :D
Obanai: Ty jsi vždycky hledáš nějaký průšvihy co?
Mitsuri: Víš že je dneska festival?
Adéla: A co se tam bude dít.
Mitsuri: No...ohňostroj-
Adéla: Jdu tam!👀😄
Mitsuri: To je super! Mám říct Sanemimu a Genyovi že jdeš?
Adéla: Překvapení maybe???👀
Obanai: Jak si se tu vůbec dostala?
Adéla: Haru. Když o něm mluvim kde vůbec je? Jo věděli jste že má lidskou formu?
Mitsuri: Vážně? Tak to je skvělé ne?
Adéla: Jop! A já jdu hledat Harua tak zatím!

Šla jsem hledat Kiriyovo dům a pak mi došlo že jsem ho nikdy neviděla. No to bude zajímavé. Našla jsem hada, šla jsem k němu.

Adéla(hadí ř.): Neviděl jsi člověka který z ničeho nic byl vrána/havran?

Had jen kývl a hlavou ukázal kudy letěl.

Adéla(hadí ř.): Dobře, díky.

Šla jsem tím směrem kterým údajně viděl ten had letět Harua. Pak podle instinktu jsem zabočovala do stran když bylo někde rozcestí a nakonec jsem dorazila před domem kde jsem viděla jak tam lítali ti havrani/vrány. Zaklepala jsem a viděla tam chlapce s černými vlasy.

Adéla: Dobrý den-
Kiriya: Vlastně je už odpoledne ale to nevadí. Co tě sem přivádí?
Adéla: Ehm...hledám Harua.
Kiriya: Ten tu teď zrovna přiletěl.
Adéla: Tak jak se máte?
Kiriya: Prosím přestaňte mi vykat, vždyť jsem mladší než vy.
Adéla: Vy jste řídil celý Demon Slayer Corps když se boji alo s Muzanem a zvládl jste to v pouze 8mi letech, takže vám nevykám kvůli věku, ale kvůli respektu z toho co jste udělal.
Kiriya: To by jsem vám všem měl spíš děkovat když jste porazili Muzana.
Haru: NO CO JE?!
Adéla: HEH?
Kiriya: Heh..
Adéla: Tohle je vše, přeji vám hezký den. :D
Kiriya: Nashledanou.

Haru se přeměnil zase do člověka.

Adéla: Ehm...Haru?
Haru: No?
Adéla: Myslíš že by jsi mohl nás ryvhle přemístit domů?
Haru: Proč?
Adéla: Je festival tenhle večer >:D
Haru: Aha tak jo.
Adéla: >:D
Haru: >:D

Přemístil nás tedy domů a tam jsme rychle vzala na sebe něký kimono a on yukatu a pak jsme se zase přemístili zpátky a speedrunnovali jsme na náměstí. Když jsme tam byli tak jsme prý zbývalo ještě 10 minut než se odpálí rachejtle a tak jsme hledali ostatní jak blázni. Když jsme je našli tak jsem viděla Sanemiho s Giyuuem a s Shinobu a Genya byl schovaný s Gyomeiem.

Sanemi: Co ty tu děláš?
Mitsuri: 🎉PŘEKVÁPKO!🎉
Adéla: AHOJ!
Sanemi: Ahoj. Kdo je tenhle-
Haru: Jedineční HARU! >:D
Sanemi: A kde jsou ostatní?
Adéla: No....já jsem tak trochu zdrhla z hodiny. Ale to je jedno protože to byli stejně lektvary který umim tak co. >:D
Haru: Ale já ne.
Adéla: To máš blbý. >:D
Shinobu: Je hezký vás tady vidět.
Giyuu: A hlavně když ty nemáš furt ten naštvaný obličej.😄
Adéla: Ty se umíš smát?-?
Giyuu: Ale no tak.

Běžela jsem k Genyovi a vzala ho za ruku protože za pár sekund měl se spustit ten ohňostroj.

Genya: Co ty tu-
Adéla: Hele koukej!

Genya: Co ty tu-Adéla: Hele koukej!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
RMT v Bradavicích Kde žijí příběhy. Začni objevovat