36. Rámus

16 1 0
                                    

Varování: od minulé kapitoly se budou v příběhu často objevovat nadávky :D
A taky, omlouvá se že se teď tu moc neobjevují HP postavy ale taky tam budou tak sa nebojte👀 NĚKDY až ukončim tenhle "random postavy se portujou do bradavic" arc

Něco mě vzbudilo, byl to nějaký ZKURVENÝ hlas.

Vzbudila jsem se a nikdo nikde, prostě jsem odešla. Cuz why not? Šla jsem k sobě na kolej a viděla jsem FUCKING. bílýho. hada.

Lekla jsem se ho jak idk co a potom mi Tim řekl že to je nějakýho novýho spolužáka, no je mi jedno nový spolužák ale DO PRDELE ať si to hlídá nebo dostanu infarkt/infrakt.

Do tý roomky vstoupil černovlasý kluk. No, byl to Obanai, víte jak to vím? Kabahamaru/ten had + měl obvázanou pusu obvazem. Obanai.

Adéla: Ahoj, co ty tu děláš?
Obanai: Hm....asi tak jak jste se tu dostali vy ne?
Adéla: Kolik dní tu jsi?
Obanai: To jsi je jste.
Adéla: Tu jsou jako všichni?
Obanai: Ano. Ale jsme tu pár dní.
Adéla: Je ještě nějakej anonymní spolubydlící o kterým bych měla vědět?
Obanai: Myslím že tu je Genya, nevím. Já tu moc nejsem.
Adéla: Aha? Jako já tu upřímně taky moc nejsem. Ponalu vůbec.
Tim: To je pravda, jinak se tu nastěhoval ještě nějakej kluk jménem Toby.
Adéla: Jo, toho znám.
Obanai: Slyšel jsem že jsi byla v kómatu?
Adéla: Hele na vás nemám ty 2 měsíce a 2 roky.

Usmála jsem se a Obanai se začal smát, podívala jsem se na Tima a ten tam úplnej hadofobik byl jak spiderman nalepenej na stropu.

Adéla: Eh....stalo se tu něco?
Obanai: To se těžko vysvětluje.
Tim: Hledají tě, akorát furt neví že jsi to ty za tím rádiem.

Obanai udělal facepalm a pak šel někam do prčic.

Šla jsem do takový tý common roomky zmijozelu, no řekněme že bylo zajímavýho tam vidět ruskýho Racochejla. A taky tam byl Graves, a s tim druhym tam vypadalo že se hádali nebo co?

Prostě jsem se na to dívala než jsem zase zalezla k sobě. Přes den se nic moc nedělo, prostě přibyl další student.

No AAAALE, večer jsme šli s RMT k nám, dělali jsme tam chujoviny a najednou nám někdo začal klepat na dveře. Rychle tam něco zhasli a vypli, nevim proč když logicky nás asi viděl když stojí před vchodem ale dobře.

Šla jsem otevřít a byl tam náš Racochejl, no chtěla jsem mu zavřít před obličejem ale DOBŘE.

Adéla: Anó?
???: Ztlumte to, je už noc a slyší to celá ulice.
Adéla: Aha dobře, nashle.
???: Nashle, počkej neznám tě?-
Adéla: Ne.

Zabouchla jsem mu dveře před obličejem, bylo to celkem v prčicích jelikož tento "Racochejl" potká Price a Soapa, a Price a Soap potkají Racochejla tak to bude, lidově řečeno, v prdeli.

No, tak trochu jsme zjistili že nějakým neznámým způsobem jsme měli nový sousedy, akorát ti sousedi pro nás absolutně nebyli noví.

Šla jsem ven, schovala jsem se, vzala jsem reprák, dala jsem ho na plný perdy a pustila jsem tam toto:

(Trapu plnej vláček -Projekt Creep)

No, jak se dalo čekat nemělo to nejlepší odezvu ale od nás najednou ostatní z RMT vylezli ven a šli ke mně.

No nebudeme komentovat že venku byli asi 4 stupně a my tam všichni v kraťasech a mikinách. Najednou vylezl někdo z nějakýho domu, já šla dovnitř protože kdybych měla zůstat ještě dýl vzhůrů tak je to na 2 energiťáky a 5 kafí.

RMT v Bradavicích Kde žijí příběhy. Začni objevovat