Ollin Nk. Makasin hotelli huoneen sängyllä meidän söpö kitaristi Joonas Porko kainalossa söpösti nukkuen. Itse heräsin juuri olen tuosta ihmesissäni, olen yleensä se joka saa joko banaanin läpsyn aamulla tai että Joel hyppää minun päälle.
Nyt olin herännyt yllätävän aikasin. Kuulen kun Hottelli huoneen ovi käy ja sisään astelee Aleksi, pojilla oli vara kortti minun huoneeseen Joonaksellakin on oma huone mutta tuo päätyi minun huoneeseen taas... "Moro!" Tuo sanoo ja astelee sisälle. "Huomenta" Sanon käheällä aamu äänellä. "Hyvä oot hereil sulle just halusinki puhuu!" Aleksi sanoo. "Puhu pois..." Sanon. Aleksi istuu nojatuoliin, ja selittää "Eli ku meil on huomenna keikka ni voisikko lainata mulle sun toisii valkosii kenkii jotka otit mukaa ku mulla on vaa mustat ja tartteen valkoset ja Joelin jalka on aivan liian iso mulle, Enkä oo lainaamas nikon kenkii...tai Jooansken...Tompalla on kans isonpi jalka kuin mull..." Katson kenkiäninpäin minulla oli mukana 2 valkoiset kengät ja yhdet mustat. "Joo lainaa pois mul on kahet mukan, ota ne missä on se Niken logo!" Sanon kun Aleksi menee kenkini luonja nappaa minun kenkä pinosta niken kengät. "Kiitos Olli! Jatka sä nyt sun poikaystäväs hemmoteluu..." Aleksi sanoo ja sulkee oven perässään. "Eiks Aleksi käskeny sun hemotella sun poikaystävää vai onks sulla joku toinen?" Kuulen porkon leikkisän äänen. "No miten ootaa seurustelen Joonas Porkon 28 eri tunne tilan kanssa..." Virnistän tuolle. "hahaa, niin hauskaa..." Joonas sanoo sarkastisesti. Suukotan tuon hiuksia ja kiedon käteni tuon lantoin ympärille. "Öitä Olli rakas..." Tuo pörröpää sanoo. "öitä rakas...."
_____
Joonasta Ja Ollia ekaan osaan!Joleksi on kokonaan valmis! Vai onko?? :D
~♡:lla Siiri~