2//Aleksi&Joonas

335 17 0
                                    

Aleksin Nk. Makasin makkarin sängyllä ja itkin Joonas oli juuri postannut kuvan ig:seen meidän luokan Emman kanssa. Olen ollut aivan umpi kusessa tuohon hattarapäähän jo liian pitkään. En kestä enää, Miten 16 vuotiaan pojan elämä on näin vaikeeta. "Aleksi Joonas on täällä!" Äitini huutaa. "Aha!" Vastaan ei kiinostaisi yhtään nähdä Joonasta. Huoneeni ovi aukeaa ja sulkeutuu. "Aleksi?" Kuulen Joonaksen äänen. Mutisin jonkun vastausken. "Hei, mikä sulla on..." Kuulen joonaksen huolestuneen äänen. "Se että mun ihastus on kusessa mejjän luokan emmaan!" Valitan itkien. "Hä siis kuka...?" Joonas kysyy. "Sinä tietenki näin sun ig kuvan!" Valitan ja purskahdan uuteen itkuun. "Mut en mä pidä emmasta?!" Joonas sanoo. "mi-" ehdin sanoa kunnes joonas keskeyttää minut. "Päin vastoin oon kusessa suhun Aleksi!" Joonas tulee viereeni makaamaan. Tujjotan tuota hattarapäätä. "Mitä katot?" Tuo kysyy. "Sua..." Sanon hiljaa ja punastun. Tunen hennon suudelman huulillani. Kierähdin Joonakseen kiinni. "Oon kyllä umpi kusessa suhun..." sanon. "Et tiiä kuinka kauan oon ollu kusessa suhu.." Joonas toteaa. Annan henon pusun Joonaksen huulille, haimme hittaan tahdin ja pussailtiin siinä sitten kunnes Joel soittaa. "Mitä se nyt tahtoo?" Joonas kysyy ärtyneenä.

Joel: Moro Allura!

Minä: Moi!

Joel: Piti kysyy ootko tulos käymää mun mutsi ja faijja lähti 3vk lomal?

Minä:Öh en tänää mul on muuta tekemistä.

Joonas: Joel häivy jo mä haluun olla allun kans!!

Katsoin Joonasta ihmeissään. Oho vai että haluaa olla minun kanssa.

Joel: No fine! Luv ya allura!

Minä: Heippa luv ya too!

Joonas nuosi istumaan. "Mikä sulle tuli?" Kysyn ihmeissään. "Mitä sun ja Joelin välillä on?" Tuo kysyy kylmästi. "Miten nii ei mitää..." Sanon hiljaa. "No kuulosti että on ku sanoitte 'luv Ya!' Siinä puhelun lopussa!" Joonas sanoo äreästi. "Meillä ei oo mitää joonas..." Sanon ja katson tuota silmiin. "Mä haluun vaan ettei Joel hurmaa sua..." Joonas toteaa. "Voidaanko sanoo niin että oon 101% varma että pidän vaan ja ainoastaan Joonas Henrik Porkosta..." Totean. "joo..." hattarapää sanoo. Tuo menee takaisin makaamaan sängylle kömmin tuon viereen. "Jäätkö yöks?" Kysyn. "Joo voin mä..." Hattarapää.sanoo. Painan henon suukon Joonaksen huulille.

_____________

Tässä teille Joonasta ja Aleksia!

~♡:lla Siiri~

•OneShots||BlindChannel•Where stories live. Discover now