4//Joel&Aleksi

295 17 1
                                    

Joelin Nk. Olimme studiolla ja pelasimme pullon pyöritystä. Tiedän lapselista kuudelta 23-29v miehiltä. Olli pyörittää ja pullo osuu Joonakseen. "Hahaa... Mulla on mahtava tehtävä sulle!" Olli sanoo. "No kerro.... en malta oottaa!" Joonas sanoo sarkastisesti. "Istu Joelin sylis loppu peli!" Niko sanoo ja virnistää. Eihän tuo minua haitannut ollaan oltu kavereita mukuloista asti. "Eihän tää oo paha Joel on mun aviomies ollu jo vuosia eiks niin rakas?" Joonas kysyy. "Tuus ny!!!" Sanon porkolle. 

Aleksin Nk. Joonas istui Joelin syliin, ja minä olen kateelinen päästä varpaisiin. Joonas pyörittää ja pullo osuu minuun. "Annas Nikolle kielari!!" Porko hihkuu. "öh...e..en..taho..." Sooperran. "Miks?" Joonas kysyy. "e....en...tiiä..." Sooperran. "Ok sit!" Joonas sanoo. "Mä meen kotiin nähää huomen!" Sanon ja nousen. "Hei allu elä mee!!" Joel valittaa. "Mä meen nyt kyl mua sattuu mahaan..." sanon. "Tuu mun syliin si..." Joel sanoo. "Porko on siinä ja muutenki..." Sanon. Joel tönäsee porkon pois, "HEII!!" Porko valittaa. "Eihä oo tuu nyt alluuuuuu...." Joel sanoo. Seison vaan paikallaan "Mee nyt se on päästä varpaisiin kusessa suhu!" Olli sanoo. Tommi tönäisee minut Joelin eteen. Tuijjotan vain tuon silmiä, sitten Joel vetää minut käsistä tuon syliin ja halaa minua. "Sano jos sattuu enemmän jooko?" Kuulen Joelin kuiskaavan korvaani. Nyökkään, "Tommiiii Joeeel ei oo mun kaaaaa!!" Porko valittaa. Känisähän tuo Kitaristi oli. "Jaahas" Tommi toteaa. "Mhmh Joel..." Sooperran tuon Rintaa vasten. "Joo?" Kuulen tuon kysyvän äänen. "Voidaaks mennä makaan tohon sohvalle mun maha sattuu.." Sanon hiljaa. "Joo tottakai..." tuo vastaa. Nousemme seisomaan joel hyppää sohvalle. Minä menen tuon vieree ja sitten kuulen kuinka porko huutaa ja juoksee meitä kohti "Pommi tulee!!!" Tuo kitaristi huutaa ja samassa hyppää meidän päälle. "Ai vittu...au.." Sooperran. "PORKO!!' Joel karjuu. "No mitähg ragas?" Joonas kysyy tuolta. "Mene porko pois!" Joel valittaa. Minä livahdan Porkon alta ja menen keittiöön. "Porko ihan oikeesti oliko pakko??!" Kuulen joelin valitavan. "Tietysti!" Porko sanoo. "Aleksi?" Kuulen Joelin äänen keitiön ovelta päin. "M...moi.." Sanon. Joel kävelee luokseni ja nostaa minut keittiötasolle. "Onks sulla ja porkolla oikeesti jotain..." kysyn. "EI! ei todelakaan oo porko on porko ja vielä känissä.." Joel selittää. Tuo asettuu jalkojeni väliin, hymyilen tuolle. Joel antaa henon pusun minulle, vastaan siihen. "Onkos herra kaunisvedelle selvä kenelle mulla on tunteita?" Joel kysyy. En vastaa vaan otan tuon hentoon suudelmaan. "Hyi vittu!" Kuulen porkon äänen ovelta. "Turpa kii porkana porko!" Joel hymähtää ja repee nauruun. "Joo jatkakaa!" Porko sanoo ja poistuu. Joel antaa minulle henon suudelman ja sitten toisen ja kolmanen. Haimme tahdin ja suutelimme vaan. "Joel ja alek-" Kuulemme tommin äänen. Katsomme tommiin joka toteaa "Aijaha täällä homoillaan jatkakaa!" Tommi poistuu, jatkamme vain suutelua.

_________

Nonni tännekki nyt vähän Joleksia! 

Ketä haluis et multa tulee uus Joleksi kirja?

~♡:lla Siiri~

•OneShots||BlindChannel•Where stories live. Discover now