Niko Nk. Istuin kaupan parkiksella Aleksin kanssa ja vedin hupun ja aurinko lasit päähän. "Rakas mitä sä teet?" Aleksi kysyy huvittuneena. "No en haluis Iltasanoma otsikoks 'Aleksi kaunisvesi ja Niko Moilanen ostamassa Liukaria' että sen takia" Sanon ja suukotan tuon otsaa ja laitan aurinko lasit tuolle päähän. "Mulla ei oo hupparia..." Aleksi sanoo ja vetää huulet mutruun. "No saat mun hupparin mut jos mut tunistetaa se on sit sun vika" Sanon naurahtaen ja vedän hupparin päältäni. "Kiitoos, yhtä hyvin ne mut tunnistais ja melkein paremmin tällä t-paidalla sulla sentää on musta..." Aleksi sanoo ja vetää hupparin tyytyväisenä päällensä. "Mokoma yli söpö varas..." virnistän ja suukotan tuon huulia. "No mennäänkö herra kiimane" Aleksi sanoo ja nousee autosta. "Mennää mennää" Naurahdan. Kaupassa ei onneks oo paljoo ihmisiä. Aleksi suuntaa suoraan oikealle hyllylle minä perässä. "Oota allu!" valitan tuo ihan tahallaan melkein juoksee. "Okei okei vanhus" Aleksi sanoo ja nauraa. "No itte oot vauvva ja et kohta saa mitä lupasin..." Sanon virnistäen. "höh no anteeks" Aleksi sanoo. Hymyilen ja melkein annan suukon mutta muistan että ollaan saatanan kaupassa. "voitko jo valita haluun mennä jo!!" huuto kuiskaan. "okeei no otetaan vakkari sitte" Aleksi sanoo ja ottaa kädestäni kiinni.
~Time skip Nikon ja Aleksin kämpälle.~
Aleksi ehtii juuri ja juuri ottaa kengät pois kun työnän Aleksin seinää vasten ja suutelen tuon pehmeitä huulia. Nostan tuon syliini ja lähden makuuhuoneeseen päin... Tästä se hauskuus alkaa...
_________
Vihdoin uutta osaa multa :D
~♡:lla Siiri~