Nikon Nk. Istuin studion sohvalla ja katselin Aleksia tai siis poikaystävääni. "Niko Kuuleksä vai onks Aleksi ny nii komeeta kateltavaa?!" Joonas sanoo ja heiluttaa kättä naamani edessä. "Jo- mitä?" Joonas katsoo minua virne naamalla. Joel astelee Aleksin taakse ottaa tuon kuulokkeet pois päästä ja Kuiskii tuon korvaan jotain. Kateuden pisto tuntuu rinnassa.
"Niko rakas?" Aleksi sanoo ja istuu syliini. "Joo?" Sanon virneellä. "Jätkät sano ettei ne saa sun huomiota pois musta" Aleksi naurahtaa. "No en voi sille mitää et katon mun pikku poikaystävän perään ku en haluu että sille sattuu mitää" Totean ja keidon käteni tuon lantiolle. "Voiks sille jotai pahaa sattuu ku se istuu koneella ja tekee musaa?" Joonas naurahtaa. "Joo kyllä voi ja nyt antakaa meijjän olla" Valitan ja suukotan Aleksin hiuksia. "Pitäiskö teijjän mennä kotio?" Tommi kysyy ja naurahtaa. "Joo ei oo kiva jos siinä päätätte panna..." Olli virnistää meille. "Heiii nyt viette mun ja Nikon oman ajan!!!" Aleksi valittaa. "No sori!" olli naurahtaa.
~Time skip 3h~
"Aleksi Joko mennään kotiin?" Kysyn ja kiedon käteni Aleksin ympärille. "Oota yritän saada tän valmiiks..." Aleksi sanoo. "Aleksi se ei kohta kuule kestä enää eikä me oikeen haluta et panette siinä sohvalla!!!" Joel huutaa keitiöstä. "No joo joo lähetään sitten!!!" Aleksi huutaa takaisin Joelille ja naurahtaa.
Istuin kuskin paikalle ja Aleksi pelkääjän paikalle. "Mitä suunitelmia sulla oli?" Aleksi kysyy virne naamalla. "Kuule sitä mä en kerro mutta kaupan kautta täytyy mennä nimittäin liukari on loppu" Virnistän tuolle.
________
Aleksi ja Niko shippiä! Vähän lyhyt kyllä...
~♡:lla Siiri~