Joelin Nk. Istuin studion sohvalla ja katselin puhelinta. Olin yksin studiolla, tulin aikaisin tänne muut on tulossa tänne 14:00 ja kello on 13:49. Kuulen oven käyvän, "Päivää!" Huudan. "Moi!" Kuulen Nikon ihanan äänen. Kyllä minä Joel Eerik Salomon Hokka olen kusessa Niko Vilhelm Moilaseen. "Mitäs sä tääl näin aikasi?" Burnette laulaja kysyy ja istuu sohvan toiseen päähän. "Muute vaa tulin oli tylsää...Entäs sä?" Kysyn. "No samat täällä ei oo mitään vitun tekemistä...." Niko marisee. "Mitäs sitte haluisit tehä?" Kysyn. "Halia..." Kuulen Nikon sanovan. "No tuu sitte..." Sanon ja levitän kädet merkiksi. Niko ryömii kainalooni ja kietoo kätensä ympärilleni. "Onks sulla muuten kiikareissa joku?" Niko kysyy. "No siis yks jätkä joo..." sanon ja tarkoitin Nikoa. "Ai no öh mä meen vessaan..." Niko sanoo ja nousee. "Miks? Niko mikä sulle tuli?" Sanon ja nousen soisomaan ja otan tuon kädestä kiinni. "En. viitti halia sun kanssa jos sulla on joku mies..." Tuo sanoo. "Mitä tuu takaaas!!" Valitan. "En taho ku oon kusessa suhun ja sulla on joku toine!!" Tuo sanoo ja vetää jalat rintaa vasten. "Niko...." Sanon ja menen tuota lähemmäs. "Mitä..." Tuo kysyy. "sä oot mun ihastus hölmö..." Sanon. "Ai ai oikeestikko?" Niko kysyy. Nyökkään, sitten yhdistän huulemme. "mhm voiks tulla treenien jälkee mun luo...." Niko kysyy. "Joo...." Sanon. Niko hymyelee minulle tuota söpöä hymyään.
"Joeeeel!?" Kuulen Porkon äänen eteisestä. "Morjesta porko!" Sanon. Porko astelee oleskelutilaan ja istuu syliini. "Mikäs sulle tuli?" Kysyn. Niko katsoi minua vähän surulisena. Voi helvetti......
Nikon Nk. Nyt oli koko poppoo studiolla ja Joonas istui vain Joelin sylissä, en tiedä mutta minulle tulee jotenki kateelinen olo tuosta. "Joonas haluuks äänittää tänää sen sun kitaran osan?" Aleksi kysyy Joonakselta. Jes! Joonas menisi ainakin hetkeksi muualle jotta voisin olla Joelin kanssa. "Öh okei..." Joonas sanoo ja talustaa äänitys koppiin kitaransa kanssa. Katsoin Joelia, "No tuu sitte ennenku porko tulee takas!" Joel sanoo. Menin tuon kainaloon ja kedoin kädet joelin ympärille. "Jo-" Joonas aloittaa kunnes huomaa minut Joelissa kiinni. "ai öh.." Tuo sanoo. "Mikä ny?" Joel kysyy joonakselta. "Mä olisin halunnu haleja..." Joonas toteaa. "Ai...no...niko..käyks?" Joel kysyy. "j-joo.." Sanon. No voi nyt vittu! nousen joelin sylista ja menen sohvan toiseen päähän. Porko hyppää Joelin kaulaan ja katsoo touta lumoutuneena. "Mulla on ollu ikävä mun aviomiestä!" Porko sanoo. Eihän niillä ole mitään kai Joonas ja Joel ovat kuin vanhapari. "Mistäs syystä?" Joel kysyy porkolta huvituneena. "Näin sua viimeks eilen ja sillonki vaa 2h!" Porko valittaa ja istuu selkä nojalle joelin viereen. "Anna mulle ees pusu!!!" Porko sanoo. Joel katsoo porkoa pitkään, porko katsoo tuota lumoutuneena tuon blondin lauljan silmiin. Silloin Joonas suutelee Joelia. "Nonni nyt sait pusun! Mees äänittää loppuun rakas Joonas!" Joel sanoi tuolle naurahtaen. "No hööh! Heippaaa<3" Joonas sanoo ja lähtee äänitys koppiin. Kömmin Jorlin syliin ja Olen vain hiljaa joelin sylissä, "Niko" Joel kuiskaa korvaani. "Mi..mitä?" sanon hiljaa. "Mikä sulle tuli?" Joel kuiskaa. "Ei....ei..mikää.." Yritän kuulostaa normaalilta. "Hei nyt kerrot!" Joel sanoo. "Porko taitaa tykätä susta?" Hienoo Niko sanot sen sitten noin vaan. "Öhm....en..usko!" Joel sanoo naurahtaen. "Usko pois!" Totean. "No...Mulla on vain ja ainoastaan tunteita sinua Niko Vilhelm moilasta kohtaan!" Joel toteaa. Suutelin tuota pitkään, ei vittu että Joel on ihana.
_______
Yritän nyt hetken keskittyy mun Aleksi ja Joonas shippiin enemmän!
~♡:lla Siiri~