5//Joonas&Joel

237 14 9
                                    

Joelin nk. Kello on jotai vähä yli viis illalla eikä oo mitää tekemistä, treenit peruttiin Nikolla ja Aleksilla oli jotain menoja. Puhelimeen kilahtaa viesti Joonakselta...

Joonas♡

Joonas♡: Joel!!!

Minä: No mitäs?

Joonas♡: Voinko tulla kylää? Mulla on tylsää!!!

Minä: Kyl kai, Onks nii kova ikävä jo?

Joonas♡:  Tottakai mulla on ikävä mun aviomiestä!!! Höh sulla ei oo ikävä mua...

Joonas♡: Ja tuonko sispejä, bissee, karkkia vai?

Minä: Joo on on ikävä<3 Ja joo tuo kaikkee varsinki bissee!

Joonas♡: Juu, menee 30min käyn kaupas<3

Minä: Joo heippa, valkkaan leffan valmiiks.

Joonas♡: Ei mitään kouhu leffaan tai sitten tuun sun syliin leffan ajaks! ;)

Minä: tuu sit ;)


Pitäis ehkä siivota vähän koska täällä on kyl sotkusta. Kerään vaatteet latialta ja sun muuta. Petasin sänkyni ja laitoin hupparini tuolin reunalle... Jos Porkolle ei nyt kelpaa ni saa sitte ite siivota. 

~Time skip 30min~. 

ovikelle soi, avaan oven ja siinä Joonas seisoo Prisman kassi kädessä. "Moro" Sanon ja päästän tuon sisään. "Moi!" Joonas sanoo pirteästi kuin aina mietin kuinka Joonaksella riittää energiaa. "Voiks mennä laittaa nää?" Joonas kysyy koiranpentu ilmeellä. "Joo..." Sanon ja otan kauppa kassin vastaan. Tallustan keittiöön ja rupeen laittaa sipsejä ja Karkkeja kulhoon. 

Joonaksen Nk. Joel meni laittamaan herkut, itse päätin mennä tuon makuuhuoneeseen josta otan tuon sängyltä untuva peiton ja tyynyt. sitten huomaan hupparin tuolin selkä nojalla. Otan sen ja puen päälleni tuoksuu Joelille mahtavaa. Ainii ne peitot ja tyynyt. "Mitäs sä mun hupparilla peitolla ja tyynyillä?" Joel kysyy virne naamalla kun astelen olohuoneeseen. "Sun huppari no öh... Peitto jotta voin piiloutuu ku tulee pelotava kohta..." selitän ja punastun vähä. "Mut mä ku luulin et olisin ollu sun piiloutumis paikka..." Joel sanoo pettyneenä ja sammalla virne naamalla. "Nii silti ootki!" Sanon ja hyppään sohvalle. Menen sohvalle istumaan ja samassa Joonas kietoituu minuun. Naurahdan vähän ja laitan leffan pyörimään. 

Tulee vähän raaka kohta ja Joonas säikähtää. Silitän Joonaksen selkää ja suukotan tuon hiuksia. 

________
♡♡

~♡:lla Siiri~

•OneShots||BlindChannel•Where stories live. Discover now