🌠🌒
How could you be so reckless with my heart?
🌠🌒
Bekleme odasındaydı. Terleyen ellerini bacaklarına siliyor, derin derin nefesler alıyordu. Heyecanlıydı. Ne de olsa Shoto ile karşılaşacaktı.
"Ben n'apacağım ki? Hiçbir şansım yok. O çok güçlü. Hem ateşi hem de buzu var. Çok soğukkanlı. Çok dayanıklı. En güçlülerden biri."
Arkasından gelen sesle duraksadı.
"Bu kadar düşünme Nishi. Sadece elinden gelenin en iyisini yap."
Izuku, kızın yanındaki sandalyeyi çekip oturdu. Kızın bacaklarına sürttüğü terli ellerini tuttu ve havaya kaldırdı.
"Sakın cesaretini kaybetme. Biz sana inanıyoruz."
Birtakım onaylama sesleri duyduğunda diğerlerinin varlığını yeni fark etmişti Nishi. Hepsi ona gülümsüyordu. Sana güveniyoruz, diyordu bakışları.
"Todoroki-kun güçlü olabilir. Ama ben karşımda hiç pes etmeyecek bir kız görüyorum. Sen güçlüsün Nishi."
Gerçekten pes etmez miyim? Gerçekten güçlü müyüm?
"Evet!"
"Yapabilirsin Hoshi-san."
"Elinden geleni yap Nishi-chan, kero."
Bu sözler o kadar iyi gelmişti ki ona..
"Herkese teşekkür ederim. Emin olun en iyisini yapacağım." Ellerini tutan Izuku'nun ellerini sıktı.
"Sana güveniyoruz."
Herkese teker teker bakıp gülümsedi.
Bana güveniyorlar. Kesinlikle kazanmam gerek.
"Teşekkür ederim."
Mücadelenin birkaç dakika sonra başlayacağına dair anons verildiğinde, vakit kaybetmeden sahaya indi. Shoto ondan önce inmişti ve sahadaki yerini çoktan almıştı. Nishi sahaya doğru ilerlerken Shoto gözlerini ayırmıyordu ondan. Tam karşısında yerini aldığında gözlerine kilitlendi Nishi. Bakışları hiç de dostane gibi görünmüyordu Shoto'nun. Titremekten ve korkmaktan kendini alıkoyamıyordu. Özellikle de Shoto'nun kendisini dondurduktan sonra çekip gittiği gün aklına geldiğinde..
Endeavor'ın olduğu tarafa doğru kaydı bakışları. En öne gelmişti ve oldukça ciddi bir ifadeyle ikisi arasında bakışları geziniyordu. Bakışları Nishi'de durduğunda yüzü yumuşadı. Sanki endişelenmemesi için onu teselli ediyor gibiydi. Yüzündeki yumuşak ifade gülümsemeye dönüştü. Dudaklarını 'Elinden geleni yap', şeklinde oynattı. Biraz daha rahatlamıştı. Kasılmış yüzü gevşemişti Nishi'nin.
Shoto'ya baktığında sinirli bir ifadeyle Endeavor'a bakıyordu. Onları görmüştü. Bakışları geçen sefer olduğu gibi alevlenmişti yine. Sinirle alevlenen gözleri Nishi'yi bulduğunda çenesi kasıldı.
Onu dondurduğu günkü bakışları ile kıyaslanamazdı. Şimdiki bakışlarında kesinlikle daha fazla nefret ve öfke kol geziyordu. Nishi bundan emindi.
Duruşunu dikleştirdi ve düz bir yüz ifadesi takındı Nishi. Her ne olursa olsun, ona güvenen arkadaşları vardı. Endeavor vardı. Rei-sama vardı. Hepsi, tüm ülke Shoto ve onu izliyordu şu an. Kesinlikle zayıf olmadığını herkese gösterecekti. Shoto'ya karşı ezilmeyecekti. Ondan daha zayıf olsa da elinden geleni yapıp onu zorlayacaktı. Belki de yenecekti, kim bilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunsets & Heartbreak || BNHA FanFic
FanfictionJaponya'nın 3 numaralı kahramanlarının kızı. Toplumdan saklanan, kimsenin bilmediği gizli bir yaşam. Bir tutsak gibi sürdürülen hayat. Dört duvar arasında, sadece bir dosta sahip olarak. Karşılaşacağı bir olayla tüm hayatı kökten değişecek. Yeni ha...