•4•

81 8 76
                                    

🌠🌒

🎶Get up, I’m dying, I need you, come back for sake of me🎶

🌠🌒

Hepimiz kostümlerimizi giyip kurtarma eğitimi için oluşturulan alana gittik. Umulmadık Simülasyon Ortamı (USO) deniliyordu buraya. On-üç'ün oluşturduğu bu yerde o da bize katılacaktı. Aizawa'nın dediğine göre All Might'ın çoktan gelmesi gerekiyordu fakat ortalıkta gözükmüyordu.

"Hey, Izuku. All Might nerede, biliyor musun?"

Ona sormuştum çünkü en çok Izuku, All Might ile içli dışlıydı. Gereğinden fazla hem de.

"Bilmiyorum."

"Hm. Peki."

Tekrar önüme döndüm. All Might'ı biraz daha bekledikten sonra Aizawa başlamamız gerektiğini söyledi. Sanırım gelmeyecekti. Bence de başlamak en iyisiydi.

"Bu da ne?"

Sahanın ortasında mor karadelik benzeri bir şey belirdi ve içinden insanlar çıktı. O yüzü gördükten sonra nefesim kesilmişti.

"S-sen!"

Ne olduğunu anlayamadan bacaklarım istemsizce hareketlendi.

"Seni aşağılık villain! Öldüreceğim seni!"

Ona doğru koşmaya başladım.

"N-nishi? Dur!"

Izuku'nun sesini duymuştum. Birkaç saniye sonra hareketlerim beyaz, tanıdık sargılar tarafından kısıtlandığında kendime geldim.

Ne yapıyorum ben?

"Ne yapıyorsun sen? Herkes geri çekilsin. Onlar gerçek villainler. Bu bir tatbikat değildir. On-üç öğrencileri koru. Okula haber vermemiz gerekiyor."

"Anlaşıldı Eraser."

Aizawa beni On-üç'lerin olduğu tarafa çekti. Yüzüme sertçe baktı.

"Aptalca bir şey yapmaya kalkma sakın. Onlar gerçek villain."

"P-peki Aizawa-sensei."

On-üç'ün beni omuzlarımdan tutup yönlendirmesiyle çıkışa doğru koşmaya başladık. Mor kara delik ise karşımıza dikildi.

Her şey saniyeler içerisinde oldu. Katsuki ile Eijiro'nun mor kara deliğe doğru saldırmaya çalışmasıyla mor şey bizi içine çekmeye başladı. Iida sıyrılıp çıkış kapısına doğru koşarken geri kalan bizler farklı bölgelere dağıldık.

"Ah, başım!"

Başımı tutarak doğruldum. Yanımda Izuku, Tsuyu ve Minoru vardı. Diğerleri görüş açımda değildi. Yapay denizin ortasındaki geminin içindeydik.

"Hapı yuttuk biz! Bizi öldürecekler!"

Minoru zırlarken Izuku ne yapacağını düşünmeye başladı. O sırada villainler su yoluyla bize doğru yaklaşıyordu. İki elimle ateşimi kullanarak onları biraz da olsa geri püskürttüm.

"Buldum, şöyle yapacağız..."

Izuku planını anlatırken sessizce dinledik. Sonrasında uygulamaya geçtik. Izuku, gücüyle yarattığı rüzgar akımıyla suya gel-git etkisi yaratmıştı. Böylece suyun ortasında bir hortum oluştu. Tsuyu ise hepimizi diliyle sarmalamıştı. Ben de ateşimle onları yakmaya çalışmıştım. Ateşten kaçmaya çalışırlarken Minoru'nun topları üzerlerine yapıştı. Gerisini pek fazla göremedik. Tsuyu bizi karaya indirmişti.

Sunsets & Heartbreak || BNHA FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin