✨ OYNANIŞ KLAVUZU ✨

67 4 0
                                    

1. Başta olayı anlamak için Cinayet Raporu'nu okuyun.

2. Karşınıza sırayla sorgulanan kişilerin dedektifle konuşmaları çıkacak, hepsini dikkatlice okuyun.

3. Hepsinin sorgulanmalarını okuduktan sonra düşünün, üstüne kafa yorun ve yorum kısımlarına tahminleriniz ve teorileriniz hakkında bir sürü yorum bırakın ki diğer oyuncular da fikir yürütebilsin. Geri dönüp tüm sorgulara tekrar tekrar bakın, okuyun. Çünkü oyun düşünme ve tahmin üzerine kurulu.

4. Kesinlikle ve kesinlikle bu üye asla öldürmez, şu üye asla kötülük yapmaz diye düşünerek oynamayın.

5. Eğer köşeye sıkıştıysanız ya da kafanıza olaylar net olarak oturduysa Birinci İpucu'na bakıp, yardım alabilirsiniz.

6. İkinci İpucu'na erişmek isterseniz ️"🔍" emojili bölüme gidip oradaki sorunun cevabını bulmaya çalışabilirsiniz, yorum kısmına yazdığınız cevap eğer doğruysa size "Doğru" ya da "Yanlış" diye mesaj atarım. Doğru cevabı bulursanız "İkinci İpucu" yazan bölüme gidebilirsiniz.

7. "💬" Emojisinin bulunduğu bölümde polislerin bulduğu bir konuşma kaydı var, eğer iki ipucunu da açtıysanız konuşma kaydına bakabilirsiniz.

8.SAKIN AMA SAKIN️⚠️ katilin kim olduğu konusunda karar vermeden önce en sonki bölüme gidip, İtiraf Mektubu'nu okumayın. Katili bulup bulamadığınızı o bölümde anlayacaksınız ve oyun bitmiş olacak.

Umarım oyunu başarıyla bitirebilirsiniz, iyi şanslar!
📢🏁

𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin