•••
Dedektif: Kim Taehyung... Nedense tüm kapılar sana çıkıyor, tüm soru işaretleri sana dönüyor...
Taehyung: Huh?
Dedektif: Hm... Bak bakalım, bu sana bir şeyi anımsattı mı? *kan bulaşmış kolyenin fotoğrafını gösterir*
Taehyung: B-Bu benim kolyem! *kesik kesik nefes alarak ağlamaya başlar*
Dedektif: Neden hemen ağlamaya başladın, Taehyung?
Taehyung: Be-Ben onu *hıck* ona hediye edecektim!
Dedektif: Nedense ona hediye edeceğin kolye, cesedin hemen yanında bulundu? ÜSTELİK ÜSTÜNDE PARMAK İZİN VAR TAEHYUNG BUNA NE DİYECEKSİN HA?!
Taehyung: Ye-Yemin ederim ki ben yapmadım! Onun orada ne işi var bilmiyorum, özür dilemek için ona verecektim ama bir türlü fırsat bulamıyordum!
Dedektif: Sence bu yalana inanacak gibi mi duruyorum?
Taehyung: Yalan değil, gerçek! Ceketimin cebinde kutusunun içinde duruyordu, kulise bırakmıştım!
Dedektif: Peki cesedin yanında ne işi var?
Taehyung: Bi-Bilmiyo-
Dedektif: AĞLAMAYI KES!
Taehyung: *titreyen dudaklarını birbirine bastırarak susar*
Dedektif: Neden kavga ettiğinizi söyle.
Taehyung: Jimin'in kalbini kırmıştı, sinirlenip azarladım onu. Sonra onun da kalbi kırıldı, ben de özür dilemek için o kolyeyi aldım ve vermek için doğru zamanı kollamaya başladım. Ceketimin cebinde dururken nasıl orada bulunur anlamıyorum ama yemin ederim ki ben yapmadım.
Dedektif: Öfke problemlerin olduğunu söylediler, biraz araştırınca psikiyatriste gittiğini öğrendim. Bu doğru mu?
Taehyung: Evet, hâlâ daha gitmeye devam ediyorum. Öfke sorunlarım var evet ama bu Jungkook'u ben öldürdüm demek değil, ben karıncayı bile incitemem.
Dedektif: Genelde bunu başkaları birisi için söyler, kendi için söyleyeni ilk defa görüyorum.
Taehyung: *sessiz kalır*
Dedektif: Jungkook'u en son ne zaman gördün?
Taehyung: Tören sırasında Namjoon'la beraber kulise gittiler.
Dedektif: Namjoon'la beraber? Yoongi yok muydu yanlarında?
Taehyung: Hayır, Yoongi bizimle oturuyordu. Hoseok'la gülerek sohbet ediyorlardı hatta.
Dedektif: Neden yalan söylemeye devam ediyorsun?
Taehyung: YALAN SÖYLEMİYORUM DEDİM SANA! *yumruğunu masaya vurur*
Dedektif: KES KESİNİ! ÜÇÜNÜN BERABER GİTTİĞİNİ SÖYLEDİLER BANA!
Taehyung: *gözlerini büyütür* Kim dedi bunu?
Dedektif: Namjoon ve Hoseok.
Taehyung: Yalan söylüyorlar, Yoongi bizimle oturuyordu. Jungkook'la Namjoon gitti sadece, önce Jungkook ardından Namjoon gitti hatta. Ben doğruyu söylüyorum, onlar yalan söylüyor.
Dedektif: Ben ben ben... Hep bencisin, sadece kendinin doğru söylediğini söyleyip duruyorsun. Neyse... Sence Jungkook'u kim öldürmüş olabilir?
Taehyung: Jimin öldürdü!
Dedektif: Sen... Ne dediğinin farkında mısın? Jimin senin en yakın arkadaşın.
Taehyung: O Jungkook'a kafayı takmıştı, reddildiği için öldürdüğünden çok eminim. Psikolojisinin iyi olduğunu sanmıyorum, aynı benim gibi.
Dedektif: Jungkook Jimin'in kalbini kırdığı için onu azarladığını söyledin, şimdi ise Jimin'in onu öldürdüğünü söyleyerek ona iftira atıyorsun... İki yüzlü herifin tekisin, Taehyung. İtiraf et. İTİRAF ET! BEN YAPTIM DE!
Taehyung: BEN YAPMADIM!
*birkaç saniye bakışırlar*
Dedektif: Gidebilirsin.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~
FanfictionŞüphelileri sorgulayıp ipuçlarını takip ederek katili bulduğun bir dedektiflik oyunu. Ortada bir cinayet var ve adaleti sağlamak için bir adet sen lazımsın! E hadi buyur, içeri gel? | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ | ~2022~