🗣️Min Yoongi🗣️

48 5 1
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Dedektif: Sanık Min Yoongi, arkadaşın Jeon Jungkook'la ilişkini biraz anlatır mısın?

Yoongi: O benim arkadaştan çok kardeşim gibiydi, hâlâ onun öldüğüne inanamıyorum...

Dedektif: O nasıl biriydi?

Yoongi: Çok iyi kalpli, herkese yardım eden, saygılı, efendi bir çocuktu. Kim onu neden öldürmek ister anlamak güç.

Dedektif: Çok ünlü bir idol, eminimki çok fazla nefret edeni vardır. Arkadaş çevresi hakkında ne düşünüyorsun? Sence bunu kim yapmış olabilir?

Yoongi: Herkesle çok iyi anlaşır, fakat bu aralar Taehyung'la araları biraz gergindi.

Dedektif: Aralarında ne yaşandı?

Yoongi: Bir idol olarak söyleyebilirim ki, gerçekten diken üstündeyiz ve medyaya karşı çok dikkatli olmamız gerekiyor ama Jungkook fazla rahattı. Taehyung buna hep sinir olur, uzun zamandır böyle ama o böyle bir şeyi asla yapmaz.

Dedektif: Yapıp yapmayacağına ben karar veririm, şimdi cevap ver. Jungkook'u en son ne zaman gördün, Yoongi?

Yoongi: Diğer grupların performanslarını izlerken başkanımız Bang Si-Hyuk konuşmak için onu kulise çağırmış, bu yüzden gitmiş. Onu en son o zaman gördüm.

Dedektif: Anlıyorum... Taehyung mevzusuna geri dönmek istiyorum. Sence sadece rahatlığı yüzünden mi  Jungkook'a hep sinirliydi, yoksa başka bir şey daha oldu mu?

Yoongi: Bildiğim kadarıyla hayır, tabii altında başka bir sebep daha vardıysa bilemem.

Dedektif: Peki Min Yoongi, cevapların için teşekkürler.

Yoongi: Lütfen ona bunu yapan her kimse bulun.

•••

𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin