•••
Dedektif: Kim Namjoon, Jeon Jungkook'u en son ne zaman gördün?
Namjoon: Şirketimizin ceosu Bang Si-Hyuk konuşmak için bizi kulise çağırdı, en son o zaman gördüm.
Dedektif: Sizi? Kimleri çağırdı?
Namjoon: Beni, Jungkook'u ve Yoongi'yi.
Dedektif: Yoongi mi? Yoongi de mi sizinleydi?
Namjoon: Evet, neden böyle sordunuz?
Dedektif: Yoongi bana sadece Jungkook'u çağırdığını söyledi ama? Yalan mı söylüyorsun?
Namjoon: Hayır yalan söylemiyorum, üçümüz gittik.
Dedektif: Sonra ne oldu?
Namjoon: Bizimle yaptığı küçük toplantıdan sonra Yoongi'yle beraber geri döndük, Jungkook bizimle geri dönmedi. Biraz dinlenmek istediğini söyledi ve bir odaya gitti.
Dedektif: Siz de tek başınıza döndünüz, değil mi?
Namjoon: Evet.
Dedektif: Gittiği oda nasıl bir odaydı?
Namjoon: Düz, neredeyse tamamen boş bir odaydı. Siyah koltuklar falan vardı içeride, onlardan birine oturdu, ben de fazla durma çabuk gel deyip diğer üyelerin yanına gittim.
Dedektif: Peki Namjoon, Jungkook'a bunu kim yapmış olabilir? Şüphelendiğin biri var mı?
Namjoon: Hiçkimseden şüphelenmiyorum, kim bunu Jungkook'a neden yapmak ister aklım almıyor...
Dedektif: Onu her kim öldürdüyse sen yanından ayrıldıktan sonra öldürdü, orada kimleri gördün?
Namjoon: Bir sürü personel ve performanslarını bitiren idollerle fotoğraf çekinen birkaç küçük
çocuk vardı, oradan ayrılırken
sadece onları gördüm.Dedektif: Şu üyeniz... Kim Taehyung... Jungkook'la arası nasıldı? Hiç kavga ederler miydi?
Namjoon: Her grupta kavga olur, onların tartışmaları hiç ciddi olmadı.
Dedektif: Kavgaları genelde kim başlatırdı?
Namjoon: Genelde Taehyung başlatırdı. Öfke problemleri yüzünden hemen sinirlenir, sonra özür dilerdi. Hatta birkaç gün önce Jungkook'tan özür dilemek için ona bir kolye almıştı, o gün vermeyi planlıyordu.
Dedektif: Nasıl bir kolye bu? Şunun gibi bir şey mi yoksa? *kan bulaşmış kolyenin fotoğrafını gösterir*
Namjoon: Evet! İşte bu kolye! Aynısı! Onu nereden buldunuz?
Dedektif: Cesedin hemen yanında, yerde duruyordu.
Namjoon: Bunu görürse yine ağlamaya başlar, onun için çok anlamlı... Daha özür bile dileyememişti... Ah... Onu Taehyung'a veremeyiz, değil mi?
Dedektif: Üzgünüm ama katili bulana kadar veremeyiz, delil olarak sayılıyor.
Namjoon: *üzüntüyle içini çeker*
Dedektif: Bu kadardı Namjoon, cevapların için teşekkürler.
Namjoon: Rica ederim, bunu yapan her kimse lütfen bulun onu...
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~
Fiksi PenggemarŞüphelileri sorgulayıp ipuçlarını takip ederek katili bulduğun bir dedektiflik oyunu. Ortada bir cinayet var ve adaleti sağlamak için bir adet sen lazımsın! E hadi buyur, içeri gel? | ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ʙʏ ©ʏᴀᴢᴀʀᴄɪᴋ | ~2022~