🗣️Kim Seokjin🗣️

36 6 1
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Dedektif: Kim Seokjin, elindeki muzu bırak ve bana odaklan.

Seokjin: Özür dilerim, saatlerdir hiçbir şey yemiyorum. Gözümü uyku tutmuyor, sadece muz midemi biraz tok tutar diye düşünmüştüm. *dudaklarını büzerek başını eğer*

Dedektif: Arkadaşın için çok üzülüyor olmalısın.

Seokjin: Üzülmek mi? Üzülmek ne kelime? İçim yanıyor! Grubumuzun neşe kaynağının cenazesinden geldim ve şu anda sorguya çekiliyorum! Sadece yorganımın altında ağlamak istiyorum, çok mu...

Dedektif: Bunun için üzgünüm, şimdi lütfen sorularıma cevap ver ve hemen bitsin.

Seokjin: Sadece... Sorun gitsin tamam mı? *gözlerini devirip burnunu çeker*

Dedektif: Jeon Jungkook'la aranız nasıldı?

Seokjin: O benim biricik maknaemdi...

Dedektif: Hiç kavga eder miydiniz?

Seokjin: Hayır, hiç ciddi bir kavgamız olmadı. Sadece tatlı tatlı şakalaşır, sahteden dövüşürdük... *ağlamaya başlar*

Dedektif: Anlıyorum... Peki sence onu kim öldürmüş olabilir?

Seokjin: Aslında şüphelendiğim bir isim var fakat pek emin değilim, arkadaşıma suç atmış gibi olmak istemiyorum.

Dedektif: Arkadaşının katilinin bulunmasını istiyorsan söyle, Seokjin. Duygularını ve arkadaşlık ilişkilerini bir kenara it ve kimden şüphelendiğini söyle.

Seokjin: Jimin'den şüpheleniyorum... *bakışlarını kaçırır*

Dedektif: Neden Jimin'in yapmış olabileceğini düşünüyorsun?

Seokjin: Jimin Jungkook'a aşıktı. Her gece onun fotoğraflarına bakıp, sarılarak uyurdu. Bir süre sonra takıntı haline geldiğini düşünüyorum, onun için uzun zamandır endişeliydim zaten.

Dedektif: Jimin, Jungkook'un onun en yakın arkadaşı olduğunu söyledi.

Seokjin: Yalan, ona deliler gibi aşıktı. Dediğim gibi, takıntılı hale geldiği için onu öldürmüş olabilir.

Dedektif: Takıntılı hale gelse bile neden öldürsün ki?

Seokjin: Çünkü Jungkook onu reddetti.

Dedektif: Peki Jimin'in, Jungkook'un yanında olmamasına ne diyeceksin Seokjin? Biraz mantıklı düşünsene. Namjoon, Yoongi ve Jungkook Bang Si-Hyuk'la konuşmak için kulise gidiyorlar, Jungkook oraya gittikten sonra geri dönmüyor ve ölü bulunuyor ama sen orada bulunmayan Jimin'i suçluyorsun.

Seokjin: Hayır hayır! Suçlamıyorum! Sadece şüphelendiğimi söyledim, o kadar! Hem bu uykusuz, aç kafayla ne dediğimi biliyor muyum ben? Jimin'in bizimle olduğunu unuttum sadece! Hem böylece arkadaşımın masumluğu kanıtlandı, bu beni mutlu eder.

Dedektif: Anlıyorum, peki sence Yoongi neden yalan söylemiş olabilir? Bana Jungkook'un oraya tek başına gittiğini söyledi?

Seokjin: Ne? Size böyle mi söyledi gerçekten? Onun sorunu ne anlamıyorum, şu sıralar bize sürekli yalan söylüyor!

Dedektif: Ne gibi yalanlar?

Seokjin: Aburcuburlarımı onun yemediği, Hoseok'un Barbie'li gece lambasını onun kırmadığı gibi küçük yalanlar. Böyle büyük bir yalan söylemesini asla beklemezdim doğrusu.

Dedektif: Tamam Seokjin, cevapların için teşekkürler.

Seokjin: Rica ederim.

•••


𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin