🗣️Park Jimin🗣️

37 5 1
                                    

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•••

Dedektif: Dosyana baktım, Jeon Jungkook'la fazla yakınsınız. Nereden geliyor bu yakınlık?

Jimin: O benim *hıck* en yakın arkadaşımdı! Neden ben sorguya çekiliyorum ki şu anda?

Dedektif: Ağlamak sana masumluk kazandırmaz, neden bu tedirginsin? Sana sadece bir soru sordum.

Jimin: Tedirgin değilim ama bunu benim *burnunu çeker* yapmış olmam mümkün değil, zaten en yakın arkadaşımı kaybettim bir de üstüne sanki suçlu benmişim gibi sorguya çekiliyorum!

Dedektif: Sadece seni değil, hepinizi sorguluyorum. Şimdi bana ilişkinizden ve diğer arkadaşlarından bahset.

Jimin: Peki... Jungkook ve ben çok yakındık, her şeyimizi paylaşırdık birbirimizle. Diğer üyelerle de öyleydi ama bir şey olduğunda ilk bana gelirdi.

Dedektif: Jungkook'a bunu kim yapmış olabilir Jimin?

Jimin: Bilmiyorum...

Dedektif: Gerçekten hiçbir fikrin yok mu? Hahah, ilginç... En yakınının sen olduğunu söylüyorsun, her şeyini sana anlattığını söylüyorsun ama onu kimin öldürmüş olabileceği hakkında hiçbir fikrin yok Jimin ve bu çok şüpheli!

Jimin: Bilmiyorum! *tekrar ağlamaya başlar* Gerçekten bilmiyorum, lütfen bana bağırmayın!

Dedektif: Arasının bozuk olduğu birileri olmalı! Kim onlar, konuş!

Jimin: Bilmiyorum! En son Taehyung'la kavgalılardı ama sadece bu, başka bir şey bilmiyorum!

Dedektif: Hah... Taehyung demek... Kime sorsam Taehyung adını veriyor.

Jimin: Nasıl yani? *burnunu çeker*

Dedektif: *biraz düşünür* Senden önce Yoongi'yi sorguladım ve bana Taehyung'un ona sürekli kötü davrandığını, onun öldürmüş olabileceğini söyledi. Peki bunun hakkında ne diyeceksin, ha?

Jimin: Ama bu doğru değil, Taehyung Jungkook'a bebek gibi bakar. Ona sorumsuzlukları yüzünden uzun zamandır sinirliydi ama pek belli etmezdi, eğer Yoongi Taehyung'a iftira attıysa bu, onu suçlu yapar. Beni değil!

Dedektif: Hahh... Anlıyorum... Peki, cevapların için teşekkürler Jimin.

Jimin: *cevap vermez*

•••

𝐖𝐡𝐨 𝐈𝐬 𝐓𝐡𝐞 𝐌𝐮𝐫𝐝𝐞𝐫𝐞𝐫? ~𝐁𝐓𝐒~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin