"Derya'yı çağırın bana."
"Bora Bey şu an online bir görüşme yapıyor. Bitince hemen haber vereceğim."
"Kiminle bu görüşme?" diye sordu Bora merakla. Başını önündeki çizimden kaldırıp asistanına dönmüştü tekrar.
"Fazıl Bey'in şirketi son pro-"
"Hangi şirket olduğunu sormadım. Görüşme kiminle diye sordum." dedi Bora asistanın cümlesini yarıda keserek.
"Murat Bey ile."
"Bana derhal Derya'yı çağırın. Acil ve önemli olduğunu söyleyin." diyerek tekrar önündeki çizimlere döndü Bora.
Asistan Faruk Bey kapıyı kapatıp odadan çıkarken ne yapması gerektiğinden emin değildi. Derya Hanım'ın görüşmesi önemliydi. Projenin son eksikleri konuşuluyordu şu an. Ama anlaşılan Bora Bey'in pek umrunda değildi bu durum. Derin bir nefes çekerek Derya Hanım'ın odasına yöneldi Faruk. Yapacak bir şey yoktu. Bora Bey ve Derya Hanım o önemli ve acil meseleyi kendi aralarında halletsinlerdi.
⭐⭐⭐
Önemli bir durum olduğunu söyleyerek Murat Bey ile görüşmeyi sonlandırıp Bora Bey'in odasına yöneldim.
Cam kapıyı hafifçe tıklayıp "gel" kelimesi ile odaya girdim."Bir sorun mu var Bora Bey?" diye sordum hafif bir telaşla.
"Bu çizimlerde olan eksikler hala tamamlanmamış Derya Hanım." dedi gözleriyle bilgisayarın ekranını işaret ederken. Hanım kelimesine ise ayrı bir vurgu yapmıştı.
Masasına yaklaşarak ekrana baktığımda az sonra günlük tartışmalarımızdan birinin gerçekleşeceğini fark etmem uzun sürmedi."Bu stajyer ekibinin çizimi?" dedim soru sorar bir tonda. Sonuçta karıştırmış olabilirdi.
Şirket için önemli bir projenin son görüşmesini yaparken beni bunun için çağırmış olamazdı. Karıştırmış olması lazımdı.
"Biliyorum." dedi galesiz bir tavırla, "Neden hala eksikleri olduğunu soruyorum." diye de ekledi.
Karıştırmış falan değildi.
"Bana? Bana soruyorsunuz?"
"Evet. Bu projenin eksiklerini seninle belirledik biz. Hatta bak gözüme birkaç eksik daha çarptı. Gel otur anlatayım." dedi, bana dedi.
Evet eksikleri birlikte bulmuştuk. Ki Bora'nın proje üstünde çalıştıkça eksik bulma potansiyeli artıyordu. Asla tam olmuş diyemiyordu. Fazla mükemmeliyetçi davranıyordu. Sinir bozucuydu. Bunu yaparken ki sakinliği ise beni cinnete sürüklüyordu. Tam şu an olduğu gibi.
"Ben az önce otel projesinin son görüşmesini yapıyordum. Son görüşme." dedim üstüne bastırarak.
"Evet, Faruk söyledi." dedi sandalyesini bana çevirerek.
Şaka gibiydi.
"Şaka gibisiniz Bora Bey." dedim, çileden çıkmama az kalmıştı.
"Neden?" diye sordu.
Neden mi? Bu adam... Cidden şaka gibi.
"İnşaat şirketi ekibini ve tüm malzemelerini tamamladı başlamak için bizden haber bekliyor. Otel projesi eksiksiz tamamlandı. Murat Bey ile son görüşmeyi tamamlayabilseydim. Yarın son imzaları atacaktık ve ertesi gün inşaat başlayacaktı."
"Evet Derya. Bildiğim şeyleri tekrar söylüyorsun bana şu an."
"Öyle mi? Peki ben neden görüşmeyi acil ve önemli diye ortada kesmek zorunda kaldım?" diye sordum kollarımı önümde birleştirerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan ~ DerBor (BİTTİ)
Non-FictionBaşka bir evrende bambaşka hallerde Derya ve Bora... ⭐🍀