Veda

67 1 0
                                    

Merhaba,

Nasılsınız?

Epeydir hayali sahne gelmiyor çünkü yazamıyorum.
Aklımda dönen konular ve kurgular var aslında ama değişik bir tıkanma oldu DerBor için.
Bir türlü olay örgüsünü toparlayıp satırlara dökemiyorum.
Bu durumu, bekleyen varsa diye size de duyurmak istedim.

O yüzden şimdilik veda diyoruz.

Tekrar yazar mıyım onlar için bilmiyorum. Şu an ortaya zorla bir şeyler koymak istemiyorum açıkçası. Bu bana da size de haksızlık olur. Belki de benim DerBor ile serüvenim bu kadardır. Sizi de böyle belirsizlikte bırakmak istemiyorum.
Kitap kalacak belki dönüp okumak isteyeniniz olur.

Bunun dışında ben buralardayım.
Kendimi bildim bileli yazıyorum zaten ve bu konuda almak istediğim eğitimler var. Ufaktan da başladım diyebiliriz. Hayalim uzun kurgularımı düz yazılarımı, kısa hikayelerimi burada paylaşmak. Şimdilik bir tane uzun kurgu denemem var profilimde(ÖTEKİ), tamamlayınca onu yayınlamaya başlayacağım. Onun dışında kısa hayali sahnelerden devam edeceğim kendimi geliştirmek adına.
Twitter ve Instagram hesabımda filmler, diziler, kitaplar ve kısa yazı denemelerimi kendi halimde paylaşıyorum. Ek olarak Tarot, Astroloji ve Mitoloji ile ilgiliniyorum. Linkleri profilimde var bakmak isterseniz.

Kendinize iyi bakın.

Veee son olarak

Hoş kalın sağlıkla kalın 🍀

Yarım Kalan ~ DerBor (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin