osa.4
pov:Aleksi
Heräsin joskus kymmenen aikaa vaan sen takia koska meillä on tänään taas treenit. En haluisi mennä sinne koska tiedän että Olli on siellä. Olen laittanut jo vaatteet päälle ja käynyt suihkussa yms. Otin lipastolta avaimet ja puhelimen sekä parit johdot mitä tarviin studiolla. Laitoin takin päälle ja kengät jalkaan. Lähdin sitten pois asunnostani ja suljin oven. Kävelin studiolle koska se tekee mulle vaan hyvää että treenaan tälleen. Matkan aikana tuli pari fania vastaan tai ainakin he vaikuttivat siltä koska he kiljuivat kun näkivät mut ja pyysi yhteiskuvaa yms. Tietenkin jäin juttelemaan hedän kanssa hetkeksi kunnes minun piti jo lähteä. Olin studiolla ja tein töitä koneellani.||timeskip pari tuntii||
"Hei jätkät pitäskö tilaa jotain ruokaa ollaa kumminki tehty jo tarpeeks hommii tälle päivälle" Joel sanoi. Kun kuulin tuon lauseen "pitäiskö meijän tilaa ruokaa" nii sydän pompahti melkeen kurkkuun asti. En halunnut syödä ehkä sanon vaan että ei oo nälkä. "Tilatkaa te vaa jotain mul ei oo oikee nälkä" sanoin ja jatkoin sitten työn tekemistä. Huomasin kun Olli katsoi minua huolestuneella ilmeellä ja katsoin Ollia kysyvällä katseella.
pov:Olli
"Tilatkaa te vaa jotain mul ei oo oikee nälkä" kuulin tuon pörröpään sanovan. Katoin Aleksia heti huolestuneella ilmeellä sillä Aleksin pitää syödä ja olen huolestunut hänestä. Aleksi katsoi minua takaisin kysyvällä ilmeellä joten nousin ja kävelin Aleksin luo. "Ale sun pitää syödä" sanoin hiljaa
"Niinhä mä syönki muttei oo vaa nyt nälkä" hän vastasi "älä kuseta mä tiiän ihan hyvin mitä sä yrität mä tilaan sulle ruokaa ja laitan sut syömää" sanoin
"Tiiäks mul on ihan sama paljon sä sitä ruokaa mulle tuputat ku en syö sitä" Aleksi sanoi "sun pitää syödä!" sanoin vähän liian kovaan ääneen "Ai täh? Miks Alen täytyy syödä tai siis niinku miks se ei syö?" Tommi kysyi "kiitos ihan helvetisti Olli" Aleksi sanoi vihaisesti ja lähti ovet paiskoen studiolta. Noni voi vittu nyt. "Kerron teillekki nyt sitte et ette ihmettele koko aikaa koska Ale tarvii meijän kaikkien tukee nyt" sanoin ja kaikki jätkät käänsi katseen minuun. "Ale on syömättä koska se saa joltain meidän "faneilta" kaikkii viestejä missä sitä haukutaan läskiks yms ja nyt se on alkanu laihduttaa ja vähän liikaakin" selitin jätkille. Jätkät onneksi ymmärsi asian ja olivat sitä mieltä että kaikki auttaa nyt yhdessä Aleksia. Lähdin sen jälkeen Aleksin perään sillä minun piti pyytää anteeks häneltä. Aleksia ei ollut vaikeaa löytää koska hän istui studion viereisellä penkillä. Kävelin rauhallisesti penkille ja istuin Aleksin viereen. "Ale mä oon oikeesti pahoillani siitä mitä mä sanoin tuolla mutta jätkien on pakko tietää me autetaan sua pääsemään tästä paskasta yli mä lupaan kaikki kääntyy parhainpäin" sanoin Aleksille ja hän vain nyökkäsi. Istuttiin hetki siinä penkillä ja laitoin käden siihen penkille kunnes Aleksi pisti kätensä käteni päälle. Maailma pysähtyi siinä kohtaa ja katsottiin toisiamme hetken aikaa. "Vittu ku hyvännäkönen Aleksi on" mietin päässäni "ai täh oon vai?" Aleksi sanoi ja otti kätensä pois. Voi vittu sanoinks mä sen just ääneen "j-joo o-oot..." vastasin. Aleksi hymyili ja halasi minua halasin tottakai takasin. "haluisiksä tulla mun luo jonkiks aikaa?" kysyin Aleksilta ja hän nyökkäsi.
__________________
words:509
nyt vähä pidempi luku ku toi entine oli semi lyhyt ku en keksiny oikee mitään mut jooh mikä mielipide täl hetkel täst tarinast?
YOU ARE READING
Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||
FanfictionMitä tapahtuu kun fanit innostuu liikaa? Entä jos tulee tunteita bändi kaveriin? sisältää⚠️ -viiltely -syömis vaikeukset -haukkuminen -kiroilu -alkoholi -ahdistelu -itsemurha tää nyt saattaa olla parempi tarina mikä esim mun ihan eka oli joten suosi...