osa.14
||timeskip pari päivää||
Pov:AleksiOon alkanut nyt syömään ees jotenkin paremmin. Ollin kanssa kaikki on tosi hyvin. Tänään menisin näkemään yhtä mun kaveria tai tutustuttiin netissä. Sen nimi on Eemeli ja se vaikuttaa tosi mukavalta. Olli ei tiedä tästä mitään mutta kerron sille kyllä. Onneks Olli on nyt kotonaan niin se ei ala kyselemään kaikkee.
Kello on jo 17:47 ja mun pitäis lähtee tasalta. Eemeli tulee hakemaan mut täältä ja mennään yhessä ajelemaan. Otan puhelimen ja avaimet mukaan laitan kengät jalkaan ja takin päälle ja lähden ulos odottamaan Eemeliä.
Istuin autoon ja laitoin oven kiinni. "moi" Eemeli sanoi "moi kiva nähä vihdoin" sanoin "jep. Mihis mennää?" hän kysyi "en tiiä päätä sä" sanoin samalla kun laitoin turvavyön. Lähdettiin ajamaan ympäri Helsinkiä käytiin oikeestaan joka puolella. Eemeli laittoi kätensä reiteni päälle josta säpsähdin. Työnsin hänen kätensä pois ja sanoin "mul on poikaystävä sori" "entä sitte ei se oo täällä näkemässä" hän sanoi ja laittoi kätensä takasin reiteni päälle. Hän puristi reittäni lujaa josta vingahdin. "sä satutat mua" sanoin mutta Eemeli ei reagoinut mitenkään. Hän ajoi jonnekkin keskelle metsää sijaitsevalle talolle ja sammutti auton.
"mikä paikka tää on?" kysyin "anna puhelin" hän komensi "ei en anna" sanoin "ANNA SE VITUN PUHELIN!" hän huusi. Koitin avata äkkiä oven ja lähteä karkuun mutta Eemeli kerkesi laittaa ovet lukkoon. "mä pyydän vielä kerran nätisti anna se puhelin" hän sanoi. En uskaltanut sanoa mitään enää vastaan joten annoin sen. Eemeli otti puhelimeni ja laittoi sen autoon johonkin en nähnyt mihin. Eemeli nousi autosta ja tuli ottamaan minut hän piti minusta tiukasti kiinni ja vei minut taloon. Hän vei minut johonkin huoneeseen "SÄ PYSYT TÄÄLLÄ TURHA YRITTÄÄ PAKOON!" hän huusi ja paiskoi oven kiinni ja laittoi sen kuulemani mukaan lukkoon. Aloin panikoimaan ja itkemään. Mitä mun pitäis tehä eihän mulla oo puhelintakaa et voisin soittaa jollekkin. Ollikin varmaan huolestuu. Oiskohan täällä huoneessa mitään millä pääsisin pois.Aloin penkomaan siellä kaikkia kaappeja ja laatikoita kunnes löysin jotain. Siellä oli veitsi joka oli täynnä kuivunutta verta. Tiesin mihin tää tulee päättymään haluun täältä pois mua ahistaa ja pelottaa. Mä en tuu ehkä enää ikinä näkee Ollia. Otin sen veitsen ja koitin rikkoa sitä ovea sillä onnistumatta. Voi vittu mitä mä teen nyt en haluu huutaakkaan koska tiedän että kukaan ei kuule mua täältä. Kunnes sain idean.
||IDEA||
Hetikun Eemeli tulee tänne niin jätän sen veitsen jonnekkin tähän mun viereen. Sitten tönäsen Eemelin silleen että se makaa lattialla ja otan veitsen ja lyön sillä sitä jalkaan. Sitten otan avaimet sen taskusta ja lähden sieltä huoneesta samalla laittaen sen huoneen oven lukkoon. Menen sitten hänen autolle ja lähden sillä pois._______________________
words:435
mitäköhän Aleksille käy?
DU LIEST GERADE
Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||
FanfictionMitä tapahtuu kun fanit innostuu liikaa? Entä jos tulee tunteita bändi kaveriin? sisältää⚠️ -viiltely -syömis vaikeukset -haukkuminen -kiroilu -alkoholi -ahdistelu -itsemurha tää nyt saattaa olla parempi tarina mikä esim mun ihan eka oli joten suosi...