osa.9
Pov:Olli
||timeskip iltaan||
Otin lompakkoni, puhelimeni ja avaimet. Laitoin takin päälle ja kengät jalkaan kunnes lähdin suuntaamaan kohti lähi baaria. Ei kestänyt kauaa kunnel olin siellä jo. Avasin baarin oven ja menin suoraan tiskille tilaamaan juomia. Aloin juomaan niitä juomia siinä vitutukseen vaikkei nii kannata ikin tehä.Oon juonu nyt jo jonkun tunnin tai jotain sinne päin.
En itekkään tajuu et mitä kello on sillä oon aika moisessa humalassa. Näin kun joku nainen katto mua aina vähän välii joten päätin mennä juttelemaan. "moi" sanoin "moi hottis" tämä humalainen nainen sanoi. "kelpaisko seura?" kysyn
"juu tottakai" hän sanoi joten istuin pöytään hänen viereen. Juteltiin Marian eli siis sen naisen kanssa niitä näitä jonkun aikaa. Tunsin kun jonkun käsi oli sisäreidelläni ja tottakai se oli Marian käsi virnistin vähän Marialle kunnes huulemme koskettivat toisiinsa. Otin Marian niskasta kiinni syventääkseni suudelmaa.Pov:Aleksi
Juteltiin jätkien kanssa taino oikeastaan Nikon ja Joonaksen kanssa että voitaisiin mennä baariin juomaan parit drinksut. Ei mitenkään humala hakuisesti vaan ihan sillee vähän.Kävellään Nikon ja Joonaksen kanssa baariin sisään ja Niko menee hakemaan suoraan juomia meille. Istutaan Joonaksen kanssa pöytään. "katos vaa Matelan poikaki on tääl vissii löytäny muijan" Joonas sanoi ja katsoin ympärilleni ja näin Ollin suutelemas jotain toista. Siis eihän mulla ja Ollilla oo mitään mut se sattuu ku näkee sen suutelevan jotain toista. Koska mä ja Olli molemmat tykätää toisistamme. Mun silmät kostuvat vähän ja Joonas tais huomata sen koska se kysy "Aleksi kaikki hyvin?" "j-joo..." sanoin "ei vaikuta siltä ooksä ihastunu Ollii?" Joonas kysyi "joo oon ja Olli muhun mutten pysty olee suhteessa nyt ja hetiku sanoin mun tunteista nii nyt se nuoleskelee jtn toista tääl" sanoin "ou oon pahoillani mä lupaan et Olli tekee noin nyt vaa sen takii koska se on kännissä" Joonas sanoi "niih no toivotaan en kyl tiiä tuleeks musta ja Ollista enää mitään" sanoin "hei älä ikinä luovuta mä lupaan et kyl teil viel joskus jotain tulee kunha oot valmis siihen etkä pakota ittees siihen" Joonas sanoi ja nyökkäsin. Niko tuli pöytään juomilla ja alotettiin juomaan. Ei ollu tarkotus vetää kännejä mutta noh ei kukaa meitä usko siin asias aina se menee yli. Mut ei kyl yhtään haittaakkaan ainaki saan Ollin jotenki pois mun mielest. Huomasin jossain kohtaan kun Olli ei ollut enää siellä eikä ollu se nainenkaan. Mietin et mihin ne ois voinu mennä. Mut en keksiny mitään mun tyhmillä aivoilla. Niko ja Joonaski oli tosi läheisii täs joten päätin vaa lähtee kotiin. "hei jätkät mä meen kotii" sanoin ja he vain nyökkäsivät. Lähdin kävelemään kohti kotia kunnes joku mies seurasi mua ja vihelteli. Aloin nopeuttamaan tahtiani ja yritin eksyttää hänet jossa onneks onnistuin. Kun olin kotona nii menin vaa suoraan nukkumaan.
_________________
words:450
ESTÁS LEYENDO
Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||
FanficMitä tapahtuu kun fanit innostuu liikaa? Entä jos tulee tunteita bändi kaveriin? sisältää⚠️ -viiltely -syömis vaikeukset -haukkuminen -kiroilu -alkoholi -ahdistelu -itsemurha tää nyt saattaa olla parempi tarina mikä esim mun ihan eka oli joten suosi...