osa.10
Pov:Olli
||aamu||
Heräsin iha järkyttävään darraan huomasin heti etten ollut kotona. Aattelin et missä vitussa mä oon kunnes katoin viereeni ja siinä oli puol alaston muija. Koitin miettii et mitä eilen tapahtu mutten muistanu mitään. Nousin sängystä ja huomasin et olin itekki alasti. Eieieieiei vittu menin panee sit jonkun random muijankaa kännipäissää. Aloin laittamaan äkkii vaatteita päälle ja hiivin eteiseen laittaa kengät ja takin. "Joko sä lähet?" tämä nainen (Maria) sanoi "ööh joo mun pitää mennä" sanoin "aa harmi" Maria sanoi ja tuli lähemmäs mua ja suuteli mua. Irrottauduin suudelmasta "mitä tää nyt oli?" kysyin "mä luulin et oltas eilisen jälkee vhä enemmä" Maria sanoi "voi vittu ei meijä välillä oo mitään mä/me oltiin kännissä" sanoin ja lähdin. Kävelin kotiin.Hetiku olin kotona nii kävin suihkussa ja tein ruokaa yms. Koska noh oli nälkä ja en haluu tietää mitkä kaikki juomat mun päälle on baarissa kaatunu. Suihkun jälkeen laitoin puhtaat vaatteet ja menin keittiöön tekemään perunaa ja jauheliha kastiketta. Aloin syömään kun ruoka oli valmis ja katoin samalla telkkaria josta tuli joku ihme ohjelma. Kun sain syötyä niin menin pesemään tiskit ja menin sitten takasin sohvalle. Otin puhelimen käteeni ja laitoin Aleksille viestiä.
Aleksi💖
mä:Haluisiks tulla tänää käymää mun luo?
Aleksi💖:miks haluisin?
mä:mikä nyt on? oonks mä tehny jotain?
Aleksi💖:tiiäks ihan sama mä tuun hetken pääst
mä:ookei
______________Aleksi käyttäyty tosi oudosti joten kun se tulee tänne nii mä kyl kysyn siltä et mikä sil on. Jatkoin telkkarin kattomista jota en hirveen kauaa voinu kattoo koska Aleksi tuli. "moi" sanoin "moi..." Aleksi vastasi vaisusti. Tajusin heti ettei kaikki ollu hyvin. Mentiin istumaan Aleksin kanssa sohvalle. "Ale mikä sul on?" kysyin "jaa mitenni" Ale vastas "noku oot iha simmone vaisu yms" vastasin "sun pitäs se tietää" hän vastasi "mitä mä oon tehny?" kysyin
"suutelit jonku toisenkaa ja sit katosit senkaa yhtäkkii" hän sanoi "mitä ooksä stalkannu mua? ja mitä välii sil ois jos suutelin sitä? ooksä mustis?" kysyin "en oo stalkannu sua vaa ku tultii Joonaksen ja Nikonkaa eilen baariin ja näin sut sillo" Ale sano
"okei? mut miks en sais suudella ketää muuta?" kysyin "siis kyl sä saat mut ku tunnustit mulle et tykkäät musta ja näen sut seuraavaks suutelemas jotain toista muijaa ja en oo mustis..." Aleksi sanoi
"sanoit mulle ettet oo valmis suhteeseen" sanoin "no nii sanoinki mutku niih..." Ale sano ja katoin Aleksia. "Anteeks joo tein väärin.." sanoin "ei se mitää.." Aleksi sanoi ja katsoi mua. Meille tuli täysi hiljaisuus siinä paitsi telkkari oli päällä ja katottii toisiimme silmiin. Kunnes suudeltiin se suudelma oli täynnä rakkautta vain me kaks siinä ei ketään ympärillämme vaan me kaks. Irrottauduttiin suudelmasta ja katsottiin toisiimme ja hymyiltiin.
__________________
words:446
YOU ARE READING
Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||
FanfictionMitä tapahtuu kun fanit innostuu liikaa? Entä jos tulee tunteita bändi kaveriin? sisältää⚠️ -viiltely -syömis vaikeukset -haukkuminen -kiroilu -alkoholi -ahdistelu -itsemurha tää nyt saattaa olla parempi tarina mikä esim mun ihan eka oli joten suosi...