"m-mitä t-tää o-on?"

593 27 0
                                    

osa.6
Pov:Aleksi
Heräsin aamulla siihen kun tunsin jonkun silittävän hiuksiani. Avasin silmäni ja näin Ollin silittämässä hiuksiani. "huomenta" sanoin hymyillen "huomenta" Olli vastasi. Noustiin Ollin kanssa sängystä ja laitettiin vaatteet päälle. Menin olohuoneeseen sohvalle istumaan ja Olli meni tekemään aamupalaa. Oon nyt hetken aikaa miettiny et mikä tää mun ja Ollin juttu on. Nukutaan ihan lähekkäin sängys suutelin sitä ja se pyys mut yöks tänne. En tajuu mikä tää meijä juttu on. Ehkä en vaan stressaa siitä ja en kiirehdi täl asial.

"Ale tuu syömää!" kuulin Ollin huutavan keittiöstä joten menin sinne. Hän oli tehnyt meille puuroa ja tottakai teetä. Istuin pöydän ääreen ja laitoin lautaselle vähän ruokaa ja aloin syömään. Ainakun syön nii huomaan Ollin katseen mussa. "Miks sä katot ku syön ooks mä jotenki läski vai..." kysyin
"eieiei ei mitään sellasta oot täydellinen noin oon vaa ylpee ku syöt" Olli vastasi hymähdin vain ja jatkoin syömistä.

Saatiin Ollin kanssa syötyä ja istuttiin sohvalla.
"Mitä sä haluisit tehä?" kysyin Ollilta "hmm en tiiä pitäiskö tänää pitää illan istujaiset jätkien kesken täällä et käydää kaupas ostaa juotavaa ja syötävää?" Olli ehotti "juu vaikka" sanoin Ollille. Laitoin viestiä meijän whatsapp ryhmään:

Oululainen musiikkiluokka🎸
mä:moi jätkät pidetää ollilla tänää illan istujaiset nii ketä ois tulos?
joel:messis
niko:juu voin tulla
joonas:tulos ollaa
tommi:joo voin tulla jos saan olla kuski
niko:tottakai sä kuski oot
tommi:noni hyvä

"pitäskö crew kutsuu kans?" ehdotin Ollille "joo pidetää kaikki yhes hauskaa" Olli vastasi. Laitoin vielä kaikille creweille viestin. "pitäskö meijän käydä kaupas nyt vaik?" kysyin "juu mennää vaa" Olli vastasi. Otettiin lompakot ja Olli otti avaimet mukaan. Laitettiin takit ja kengät jalkaan kunnes lähdettiin kohti kauppaa Ollin autolla.

||timeskip ku olli ja ale on ollin luona||

Pov:Aleksi
Tulimme takasin Ollin luo hetki sitten. Valmistelimme kaikki sipsit yms pöydälle ja bisset ja muut oli jääkaapissa. Kuulin kun joku koputti oveen joten menin avaamaan oven ja siellä oli Tommi, Niko, Joel ja Joonas. "moro tulkaa sisää vaa" sanoin ja päästin jätkät sisälle. Parin kymmenen minuutin päästä Kiril, Joona, Roope, Mikko, Miki, Janne ja Santeri saapui paikalle. Ollaan nyt juteltu niitä näitä ja juotu kaikki on jonkin verran humalassa. Eniten kännissä on Joel, Joonas, Kiril ja Roope. Ite en paljoo oo juonu mutta olen jonkinlaisessa kännissä jo. Huomasin kun Kiril mulkkasi mua koko ajan.
"hEi AlEksI TuU kÄymÄäN tUoLla mUlLa OiS asIaA" Kiril sanoi joten nousin ja kävelin Kirilinkaa Ollin makuuhuoneeseen. "nii mitä asiaa oli?" kysyin "Sä OoT iHa VitUn hyVänNäkÖnE!" Kiril sanoi "aha?" vastasin. Kiril otti lantiostani tiukan otteen ja työnsi vasten seinää josta vingahdin vähän. "Kiril lopeta.." sanoin hiljaa. Kiril alkoi suutelemaan kaulaani kunnes hän alkoi liu'uttamaan kättänsä housuihini. "KIRIL LOPETA VITTU" huusin hänelle josta hän vähän säikähti mutta alkoi virnuilemaan. Aloin itkemään kunnes kuulin että joku tuli makkariin ja kuka muukaan se oli kun Olli. Kiril ei huomannut Ollia heti joten hän jatkoi.
"m-mitä t-tää o-on?" Olli kysyi itkien ja lähti johonkin vierashuoneessen varmaan.

_______________________
words:491
nonii jännitys tiivistyy mitäs veikkaatte mitä käy?

Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||Where stories live. Discover now