osa.2
Pov:Aleksi
Suutelin Ollia kunnes irrottauduin siitä nopeesti.
"Anteeks ei mun ollu tarkotus..." sanoin. Olli katsoi minua ja sanoi "ei se mitään...""mä taidan varmaan lähtee" hän jatkoi. Pilasinko oikeesti kaiken nyt? Miks mä tein niin? "o-okei" vastasin vaisusti. Olli nousi sohvalta ja käveli eteiseen laittamaan takin ja kengät jalkaan kunnes hän lähti. Puhelimeeni tuli viesti joten katsoin sen. Se oli virhe kattoa se viesti. Se oli joltain meijän bändin faneista tai en tiiä voiko sitä edes faniksi kutsua. Siinä viestissä luki "Siis hyi helvetti kuka ees näkee sussa mitään hyvää ihan varmaa Olli ja kaikki muut on sunkaa vaa sen takii ku ne ei uskalla kertoo sulle et syöt liikaa ja oot iha vitun ruma ja läski"Sain tuon viestin luettua ja aloin vain itkemään. Mitä mä oon tehny väärin? Oonko mä oikeesti muka niin läski? Tottakai Olliki valehteli mulle et oisin täydellinen. Menin keittiöön ja join lasillisen kylmää vettä ja menin sitten vessaan. Otin sieltä vaa'an ja astuin sen päälle. Numerot laski ja nousi kunnes lopullinen tulos oli 61kg. Oonhan mä nyt vähän päässy painossa alaspäin. Pitäis saada ainaki 11kg viel pois nii olis ihan hyvä. Laitoin vaa'an takasin ja menin makuuhuoneeseen. Selasin hetken aikaa puhelintani sängyssä kunnes kello oli jo 23:36. Nousin sängystä otin housut ja hupparin pois päältäni ja katsoin hetken itseäni peilistä. Hymähdin vain vaikka yksin olinkin. Istuin sängyn reunalle ja otin sukat pois ja heitin ne lattialle muitten vaatteiteni sekaan. Menin makaamaan sänkyyn ja laitoin peiton päälle. Olin juuri nukahtamassa kunnes sain viestin joltain. Yllätyin itsekkin että se oli Ollilta. Mitäköhän se haluu? Tulikoha se vihdoin sanomaan etten oo täydellinen? Katsoin viestin jossa luki "Öitä Ale nuku hyvin muista oot täydellinen noin:)" Aloin hymyilemään vähän sille viestille. Vastasin "juuh öitä". Laitoin puhelimen pois ja suljin silmäni. En saanut unta ainakaan tuntiin koska Olli pyöri vaan mun mielessä. Miks mä tein niin? eihän Olli ees musta tykkäis? kuka nyt musta ees tykkäis? Kaikki maailman kysymykset pyöri mun päässä kunnes sain jotenkin unen päästä kiinni ja nukahdin.
______________________
words:337
KAMU SEDANG MEMBACA
Mä en jaksa enää! || Alex Mattson & Blind Channel ||
Fiksi PenggemarMitä tapahtuu kun fanit innostuu liikaa? Entä jos tulee tunteita bändi kaveriin? sisältää⚠️ -viiltely -syömis vaikeukset -haukkuminen -kiroilu -alkoholi -ahdistelu -itsemurha tää nyt saattaa olla parempi tarina mikä esim mun ihan eka oli joten suosi...