Išlindau iš veidrodžio ir stojau į šešėlius. Susirūpinusi lakstei po namus ir aiškiai kažkur vėlavai. Kur Tu skubi septintą valandą vakaro? Pasimatymas? Darbas? Susitikimas su draugėmis? Buvai susierzinusi ir išsiblaškiusi, nes penkiolika minučių ieškojai raktų, kurie buvo Tau palei nosį. Kad ir kaip smagu buvo Tave stebėti, bet nusprendžiau, kad gana, ir pamečiau raktus ant žemės. Šie žvangėdami atkreipė Tavo dėmesį ir griebusi juos puolei pro duris.
Apranga buvo kasdieninė, tad pasimatymo variantą atmečiau. O gaila. Mielai būčiau nudobęs kokį nusmurgėlį ir pakėlęs sau nuotaiką. Į darbą irgi kiek per puošnu, tad lieka susitikimas su draugėmis.
Išėjusi iš namų pasukai tamsia gatve parko link. Automobilio neturi arba nenusiteikusi vairuoti, nors automobilio raktelių ir nepastebėjau. Lengvu žingsniu keliavai neapšviestais parko takeliais, traukdama cigaretę.
Stebėjausi Tavo abejingumu tamsai. Nejaugi tokia paprasta ir gležna mergina nebijo, jog tamsoje gali kažkas tūnoti? Pavyzdžiui, demonas juodomis akimis ar koks žudikas maniakas... Tu tokia abejinga pavojui. Jei tik žinotum, jog vakar galėjo būti Tavo paskutinė naktis, kaži, ar dabar taip nerūpestingai žingsniuotum.
Pasiekusi triukšmingą gatvę, apsižvalgiusi į abi puses, perbėgai gatvę ir nuskubėjai prie tavęs jau laukiančių merginų.
-Smagu.. Merginų vakaras.. -sumurmėjau ir nužvelgiau merginas: dvi plastikinės blondinės, vienodos it du vandens lašai, ir viena brunetė. Prisiartinęs prie blondinių, pajutau sklindančią vis stiprėjančią blogio aurą. Jos Tavęs nekentė, bet kažkodėl apsimetė, kad yra geriausios Tavo draugės. Niekad nesuprasiu merginų logikos. Brunetė, panašu, pavojaus nekėlė ir buvo laikoma po blondinių padu.
-Pff... Nuo kada blondinės turi valdžią visuomenėje? - sužnabždėjau tarp merginų ir šios sustojo tarsi įbestos, išplėtusios savo dideles žydras akis, kurias gožė tona makiažo ir pusantro metro ilgio priklijuojamos blakstienos.
-Ar jūs irgi girdėjot? - suvapėjo viena ir pradėjo tirtėti iš baimės.
-Ką? Kad jums baigiasi pinigai? - Tu nusikvatojai ir, numojusi į jas ranka, patraukei į barą, tempdama paskui save brunetę.
Vadinasi, Tau jos nepatinka tiek pat, kiek ir man. Šyptelėjau ir, stovėdamas priešais merginas, papūčiau juodus miltelius joms į veidus. Šie akimirksniu pradėjo veikti ir merginos, tarsi būdamos transo būsenoje, pakluso mano komandoms.
Įėjusios į barą abi atsisėdo už prekystalio, užsisakė du butelius viskio, vienu mauku abi išgėrė, sudaužė ir viena kitai su šukėm perrėžė gerkles. Tu atšokai nuo jų, jog nebūtum aptaškyta krauju, akimirkai sutrikai, bet netrukus Tavo veide šmėkstelėjo piktdžiugiškas šipsnys ir Tavo akys sublizgėjo.
Tu mėgavaisi vaizdu...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SVEČIAS
Короткий рассказStoviu tavo spintoje ir Tave stebiu. Tu net nenutuoki, kad aš čia ir neatitraukdamas akių Tave seku. Aš čia visai neseniai, bet spėjau Tave pažinti. Žinau, ko Tu bijai, nuo ko priklauso Tavo nuotaika ir ką veiki dienų dienas savo kambaryje. Esi...