Elinde tuttuğu anahtarları çok geçmeden cebine koydu .Deniz : Kimse görmemeli
Eylül : Ama Deniz .. Çalışanın başı belaya girer. Hem bize de çok yardımcı oldu .
Deniz : onun başının belaya girmesi bizim hayatımızdan daha değerli değil .
Hafifçe iç çektikten sonra tekrar konuşmaya başladım .
Eylül : Diğerleri ?
Deniz : Çıkar çıkmaz onlara yardım getireceğiz söz veriyorum . Kendin için değilse en azından buradaki herkes için yap .
Tam o anda yemekhaneden içeri iki kız girdi . Bir yandan bize bakıp diğer yandan mutfak kısmına doğru gidiyorlardı .
Eylül : Yarın konuşalım.
Deniz : İyice düşün bu gece . Yarın harekete çıkıyorum . Benimle gelip gelmemek senin tercihin .
..............
Kapsüllere gelmiş sayılırdık . Yol boyu neredeyse hiç konuşmamıştık .Ben hala ne yapmam gerektiğini düşünüyordum .
Deniz : Bak Eylül madem bu kadar kararsızsın , kendini zorlama . Sen benim yokluğumu fark ettirme . Bende buradan çıkıp yardım getireyim .
Eylül : Olmaz. Tek başına gidemezsin ayrıca yardım çağırmakta o kadar kolay değil .
Deniz : Geliyor musun o zaman ?
Hiç düşünmeden cevap verdim .
Eylül : Geliyorum...
Korkunun ecele bir faydası yok . Hem kaybedecek bir şeyim de yok .. Burada belirsizlik içinde yaşayıp her akşam uyduruk ilaçlar içip ölmeyi beklemektense , dışarı çıkıp hem kendimi hem de buradakileri kurtarmalıydım.
.....................
Çoktan sabah olmuştu ve bugün erkenden kalkmış yatağımda oturuyordum . Saat 13: 46 yı gösteriyordu . Yerimden doğrulup kıyafetlerimi giymek için onlara doğru uzandığımda fark ettim ki tüm kıyafetler gitmiş yerine kırmızı ,kareli bir elbise ve sarı bir hırka koymuşlardı . "Ne alaka şimdi ?" Diye söylenerek üstümü değiştirmeye başladım .
Bu daracık yerde giyinmekte ayrı bir zor ..
Yaklaşık on dakika sonra giyinip kapsülden çıktım ve tuvalete doğru ilerledim .
Akşam zar zor uyumuştum ve erken kalmıştım . Midem belirli aralıklarla bulanıyordu.Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra hemen çıkıp zaman kaybetmeden yemekhaneye doğru yol aldım .
Bugün her şey açığa çıkacaktı.
İçimizden bir kaç kişi de olsa buradan çıkacaktı ....................
Sonunda yemekhaneye inebildim. Yol boyunca başım dönmüştü ama artık alışmıştım. Hergün saçlarım biraz daha dökülüyor, başım dönüyor ve gözaltılarım kararıyordu. O ilaçlardan ve buradan nefret ediyordum.
Sürgülü kapısını hafifçe çektim ve içeri girdim . Bizimkiler tam kadro her zamanki masasındaydı. Aslı beni görüp "gel , gel " işareti yapınca zaten onlara doğru geliyordum. Deniz in yanına bir sandalye çekip oturdum .
Deniz bana eğilerek konuşmaya başladı.
Deniz : Erkencisin bugün ?Eylül : Dün akşamdan sonra uyku tutmadı .
Deniz : Ne yazık ki hala konuşamadım .
Eylül : Neden ?
Deniz : Hem bende yeni geldim hem de seni bekledim . Birlikte söyleriz diye .
Eylül : Kabul etmeyebilirler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deney
RandomDeneyde kullanılmak için kaçırılan 50 kişi ve deneyimli bir organ mafyası çetesi ... ================== Lütfen iğneleyici ve aşağılayıcı yorumlarda bulunmayın. Öylesine yazılan bir hikayedir ve insanlar sizin burun kıvırdığınız hikayeler için çaba...