3."Ei hätää kulta mä oon tässä"

482 10 0
                                    

Silvia pov:
Olin itkenyt koko yön katsoin aamulla kumminkin kelloa ja se näytti olevan jo 13.00 kuulin kuinka isäni kiroilu jollekkin ja yhtäkkiä kuului kuinka isäni puhui Benjaminin äiti kanssa. Järkytyin kuinka kuulin että isäni sanoo Benjaminin äitille "Sinun poikasi on raiskannut tyttäreni!" Aloin jopa itkeä kun kuulen että joku on koputtmassa oveeni ja isä lopetti puhelun. Laitoin äkkiä vaatteet päälleni ja otin puhelimeni. Menin sänkyni alle piiloon. Näin jonkun tulevan huoneeseeni ja näin jalat ja jaloista päätellen se oli joko Tommi tai Niko. Kunnes kuulen että se on Tommi.

T:Silvia heräty....Silvia? SILVIA?!

Tulin pois sängyn alta itkuisena ja Tommi oli huolissaan.

T:mitä teit tuol sängyn alla? Mikä on?
S:Isä tais puhua Benjaminin äit....
T:Joo Benjamin ei tuu sun lähelle enää. Benjamin on ny jossain eristyksissä. Sen äiti oli vähän järkyttyny asiasta.

Purskahdin itkuun ja osotin kaulaani. Kaulassani oli myös tekemäni viilto.
Tommi oli järkyttynyt ja halasi  minua kunnes kaikki bändiläiset isäni myös tuli huoneeseeni ja kysyi.

N:Mitä tapahtuu?
T:kattokaas tätä.

Tommi näytti kaulaani joka oli fritsuja täynnä. Tommi näytti viilto kohdan.

S:Tiedän isi. Anteeks.

Menin halaamaan isääni itkuisen ja rysähdimme lattialle. Minä itkin isäni sylissä lattialla kun tämä silittää hiuksiani ja rauhoittaa minua. Isäni näytti myös pojille että haluaisimme olla kahdestaan ja pojat lähtivät olohuoneeseen.

A:rakas ei mitään hätää mä oon tässä. Kaikki järjestyy.
S:k-kiitos isä.

*time skip 2viikkoo perjantaille*
Silvia pov:
Kaulani oli kunnossa ei yhtään fritsua ja kaikki oli kunnossa. Paitsi lukuun ottamatta minun koulu kiusaamistani mutta sekin oli lopuillaan.
Törmäsin Mimosaan koulun käytävällä ja hän sanoi.

M:Pääsisiks sä meille? Nyt koulu jälkee meillä ois bileet.
S:no mä soitan nopee isälle.
M:okei.

*puhelu*
A:moi rakas mikä hätänä?
S:ei mikään mut haluasin kysyä että pääsenkö mä mimolle?
A:muistaks mitä viimeks kävi?
S:muistan mutta mimolla ois bileet.
A:no jos lupaat että et mee kenenkään kanssa väkisin sänkyyn. Tai juo. Tai vedä mitään päihteitä.
S:mä lupaan.
A:noni selvä mutta tuut eka kotio tommi on jo koululla hakemas sua.
S:okei no kiitti.
A:moikka
S:moikkaa.
*puhelu loppui*

S:mä pääsen!
M:JES
S:mut mun pitää mennä käymää eka kotona.
M:juu nähään meillä.
S:juu

Lähdin kävelemään Tommin autolle jossa Tommi odotti minua. Minä tottakai hymyilin koska sain nähdä bileissä ihastukseni. Menin autoon ja heti Tommi kysyi.

T:mikäs sua noin hymyilyttää?
S:Mä pääsen Mimosalle.
T:ja?
S:MÄ NÄÄN MUN IHASTUKSENI BILEISSÄ!
T:tsiisus rauhotu. Mut muista ei kannata edetä sitte liian nopeesti sänkyyn.
S:joojoo

Tiesin että päädyn jonkun pojan kanssa kumminkin sänkyyn. Mutta en tiedä että kenen kanssa. Se voi olla joku tyttö tai sitten poika. Mimosan bileistä ei koskaan tiedä. Mimosalla on yksi kaveri joka on tyttö ja se pitää minusta. Mutta minä en koska en ole lesbo tai bi. Mutta sen näkee sitte kenen kanssa päädyn sänkyyn.

Kurvasimme Tommin kanssa meidän kotipihaan ja lähdin äkkiä pakkaamaan. Isä tai kukaan ei ehtinyt sanomaan edes moi kun olin jo omassa huoneessani pakkaamassa. Matka mimosalle ei ollut kuin 1kilometri asuimme niin lähellä toisiamme. Sovimme isän ja muun bändin kanssa milloin he tulevat hakemaan jne.

A:muista!
S:joojoo ei päihteitä eikä kenenkään kanssa väkisin sänkyyn joojoo. Oon 14 vuotias enkä 4 vuotias moikka.
A:moikka

Lähdin mimosalle ja siitä se vasta alkaakin.

_____________
Vähän lyhyempi osa mutta ens osassa tulee oleen vipinää ja vilskettä.
Päälle 563 sanaa.

Isänsä tytär |Blind Channel |Where stories live. Discover now