6."Sä oot kaunein ja mä haluaisin sua" "mä en halua anna mun olla!"

392 7 1
                                    

*Time skip neljä kuukautta kun Silvia ja Arttu ovat olleet jo neljä kuukautta yhes*

Aleksin pov:
Istuimme olohuoneessa bändin,Silvian ja Artun kanssa. Kaikki näpyttelimme puhelimiamme ja tänään kuulemma Arttu ja Silvia ovat olleet neljä kuukautta yhdessä. Silvialla on fritsuja täynnä kaula en kyllä ihmettele jos Arttu on asialla. Silvia kysyy meiltä kaikilta "No mitäs me tehtäis tänää?"
"Tänään on rakas vois olla unelmien yö" Arttu vastaa "okei lopettakaa jo heti.... Mä en kestä" Joonas vastaa "eikö pikku Joonas jaksa kahen teinin höpinöitä?😂" lässytin joonakselle joka vihaisesti mulkaisi minua. "No onkohan se unelmien yö nii muille ok?" "Mitä sä tarkotat Silvia rakas?" Vastasin pikkutytölleni joka ei kyllä ole enää pieni. "Nii jos me touhuttais tuo mun huonees vai passitatteko te meidät muualle?" Silvia kysyy "kyl te täällä saatte olla Silvian huonees on onneks äänieristeet" Tommi sanoo en usko että Silviasta lähtisi paljoa ääntä mutta yö on kohta edessämme noin kahden tunnin kuluttua. "Katotaa leffaa enneku noi alkaa touhuaa😂" Niko sanoo ja naurahtaa. Naurahdamme kaikki ja alamme katsomaan elokuvaa. Elokuvan loputtua Silvia nousee ja lähtee huoneeseensa ja Arttu jää hetkeksi olohuoneeseen. Avaan suuni ja sanon artulle "jos sä teet jotain mitä Silvia ei halua nii lopeta." Arttu vastaa kumminkin "En mä tekis mun ihanalle tyttöystävälleni niin" jonka jälkeen lähti kävelemään Silvian huonetta kohti ja laittoi oven kiinni ja lukkoon. Lähdimme jatkamaan iltaa Joonaksen työ koska emme halunneet häiritä tätä kaksikkoa.

Silvian pov:
Kun arttu tuli huoneeseeni olin päättänyt että en haluakkaan. Isäni ja pojat lähtivät jonnekkin ja avasin suuni artulle. "en mä haluakkaa" "mitä sä tarkotat? Tää on meijän suhteen vika ilta" järkytyin tuosta uutisesta jolloin sanoin "Anteeks mitä?!? Vika ilta ooks sä käyttäny mua jonaki pelinappulana?!" "Joo taisiis en mä ees niiku ollu valmis seurustelee muttaku näin sun innostukses nii oli pakko" "OOKS SÄ HIRVIÖ?!" "Sä oot kaunein ja mä haluan sua" "mut mä en halua anna mun olla ja häivy!" "Oliks tää täsä?" "OLI! JA NYT HÄIVYT!" Arttu lähti ja jäin yksin itkemään. En voinut uskoa kuinka tämä käytti minua vain pelinappulana. Keräsin tarvittavia asioita reppuuni esim.Virtapankin,rahaa,laturin,vaatteita ja puhelimen. Laitoin kengät jalkaan ja Lähdin ulos. Halusin omaa aikaa ja halusin lähteä Ouluun. Mutta tajusin että jos menen ouluun mummulaan he ilmoittavat isälleni. Ei se paha ole, Olen halunnut tavata mummon ja vaarin todella pitkään aikaan. Joten päätin lähteä Ouluun. Katsoin ensimmäisen lennon ja kaivoin repustani passin. Jonka olin ottanut myös mukaan. Lento ei maksanut kuin 35€ ja sillä pääsisin Ouluun. Lento kesti 7tuntia ja 45minuuttia. Nyt minulla oli aikaa mennä tapaamaan isovanhempia kun isä ei kerkeä tulla. Artun ja minun eroni oli varmasti päivän selvää.

Pääsin lentokoneeseen ja asetuin hyvin. Kunnes lentoemäntä tuli kysymään minulta "mitä sä täällä yksin teet?" "Mä oon menos ouluun katsomaan mun isovanhempia" "okei no entäs sun vanhemmat?" "Ne antoi luvan" "okei tarviiks sä jotain?" "Mä voisin ottaa tyynyn ja peiton. Ellei siitä oo liikää vaivaa" "ei siitä ole vaivaa. Ja nuku vain hyvää lentoa" "kiitos" olin ylpeä että olin onnistunut tähän mennessä. Nukahdin koneeseen ja kun lento pysähtyi olimme Oulussa. Lähdin koneesta ja suuntasin isovanhempieni taloa.

Tunnin kävely matkan jälkeen. Pääsin kohteeseen. Koputin oveen ja sieltä ilmestyi vaarini yllättyneenä "mitä sinä täällä teet Silvia? Sunhan pitäis olla Helsingissä. Sun isäs on yrittäny soittaa sulle mutta et oo vastannu tuu nyt sisälle" menin sisälle ja soitin isälleni.

Aleksi=A
A:SILVIA MISÄ HELEVETISSÄ OLET?!

Tästä huudosta päätellen isä oli vihainen minulle joten löin luurin korvaan ja suljin puhelimeni. Seuraavaksi mummoni tuli lohduttamaan minua kun itkin.

—————-
Tälläne jakso. Toivottavasti piditte😁❤️

Isänsä tytär |Blind Channel |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora