13luku.SILVIA!

294 9 0
                                    


Silvia pov:
Olin ollut aina mukana kun Niko on käynyt ku toutuksessa eli sen noin yhden kuukauden. Olen myös tavannut yhtä poikaa monta kertaa salaa koska en halua että kukaan jätkistä saisi tietää tästä. Varsinkaan isäni. "SILVIA MAARIA KAUNISVESI!" Kuulen kuinka isäni huutaa alakerrasta.

Menen alakertaan ja nään isäni puhelimen kanssa josta hän näyttää kuvaa jossa minä ja tämä kyseinen poika suutelemme "oletko sekaantunut taas kerran poikiin?"Olli kysyy minulta "En" vastaan peloissani mutta varmasti "MIKÄ TÄÄ KUVA SIT ON JOSSA SUUTELET YHTÄ POIKAA!?" Isäni kysyy huutaen ja säikähtäneenä. "No siis ei toi oo mun poikaystävä vaan pelkkä frendi. Toi pusu oli ku pelattii totuutta ja tehtävää" vastaan. Vastaus oli tottakai totta koska en halunnut enään poikaystävää ja tulla raskaaksi. Ainoastaan halusin olla normaali tyttö. Jota minä kyllä en varmasti ollut. "Mä jo säikähin että tuut uudellee raskaaks" isäni vastaa "en aijo hankkii poikaystävää ennenku täytän 15 tai 16" vastasin ja menin sohvalle.

Onnistuneesti en kaatunut sohvalle vaan Joelin,Tommin ja Nikon seuraan lattialle sekä lyön pääni. "SILVIA!" Kuulen huudon vierestäni kun pitelen käsiä voimakkaasti pääni ja korvien ympärillä. Tämä kipu on hirveä. Niko oli päässyt kotiutumaan ja eroon kuntoutuksesta noin viikko sit.

Seuraavaksi mä tunnen ja kuulen vain kun minun käsiä otetaan pois pääni ympäriltä ja Joel pitää isääni maassa kiinni ettei pääsisi minun luokseni. Joel piti isääni kiinni sen takia ettei häiritsisi sitä kun Tommi ja Olli yrittää katsoa etten saanut mitään vakavaa päähäni. "Silvia otan sun kädet pois sun pääs ympäriltä ettei meidän tarvii väkisin ottaa niitä" olli pyytää. Avaan kädet pois ja Tommi tarkistaa ettei päässäni ole mitään.

Minulla on kaikki hyvin joten nousen lattialta jolloin korvissani alkaa piippaamaan ja juoksen vierashuoneeseen jossa muut jätkät odottavat. Huoneesta puuttuu vain isäni,Tommi ja Olli. Hyökkään nurkkaan ja kaikki vain tuijottaa minua.

Pitelen minun käsiäni korvillani. "Onks Silvia tääl?" Isäni kysyy "on se tuol nurkas" Joonas vastaa aleksille. Isäni tulee viereeni kyykkyyn ja ottaa minua käsistä kiinni sekä myös sanoo "Rakas se piippaus loppuu kohta" juuri sillä hetkellä piippaus loppui. "Rakas sattuuks sua?" Isäni kysyy "ei" vastasin.

Lopulta menin omaan huoneeseeni ja aika vierähti katsellen ja makoillen sängyllä sekä tein iltaruutiinini ja menin nukkumaan.

_________
Loma päättyi. Uusi osa. Toivottavasti piditte tästä osasta.

Isänsä tytär |Blind Channel |Where stories live. Discover now