4.Valmistelut ja bileet

396 9 1
                                    

Silvia pov:
Aloimme Mimosan kanssa valmistella huomisen bileitä. Bileet alkoivat klo 12.00 ja päättyi kahteentoista yöhön. Koska miks ei, Mimosan vanhemmat eivät tule kotiin kahteen viikkoon. Heillä oli työmatka jossain. Saimme pian valmisteltua, kunnes ovikello soi. Menimme katsomaan ikkunasta ja näin kuinka siellä olikin isäni. Voi vittujen kevät mitä hän täällä tekee? Mietin tätä, kunnes Joel soitti minulle.

Jh:Avaaks oven ku isäs tuo sulle puhelimes laturin ku unohit sen.
S:Hä? Ootteks te tääl mimosalla?" Esitin etten tiennyt mitään ja päädyin sanomaan. "Mä tuun avaan en ollu kuullu mitää ku me testattii musan kuuluvuus"

Puhelu loppui ja menin avaamaan isälleni oven hän ojensi laturin ja lähti. Koko paikka oli saatu koristeltua ja jne. Sitten kun kello löi kymmenen illalla menimme nukkumaan. Olimme koko päivän koristelleet mimosan taloa bile kuntoon. Ei paljoo mitää koristeita mutta muut kyllä. Menimme nukkumaan.

*Aamulla*
Heräsimme ja kello oli yksitoista. Tunti aikaa valmistautua. Saimme itsemme valmiiksi kymmentä vaille kaksitoista. Sieltä vieraat tulivatkin ja myös ihastukseni ja Mimosan poikaystävä Jiri. Ihastukseni nimi muuten oli Arttu. Lähdimme kaikki bilettämään. Yllätyin kuinka taitavasti Arttu tanssilattialla. Kello alkoi lähestyä melkein yhdeksää ja kaikki olivat aivan väsyneitä ja pienessä hiprakassa. Alkoholia ei ollut tarjolla muutakuin noin 30tölkkiä ja vieraita oli 16. Yhtäkkiä huomasin kun halusin todella paljon ihastustani otin tämän kädestä kiinni ja vein vierashuoneeseen. Me molemmat olimme pienessä himprakassa no ei sitä voinut kyllä pientä kutsua kun emme pystyneet paljoa kävellä. Pääsimme vierashuoneeseen ja laitoimme oven lukkoon Arttu kaatoi minut sängylle ja alkoi etsimään jotain taskuistaan. Lopulta näin kortsu paketin ja hän alkoi imemään kaulaani. Hän pääsi herkälle kohdalle ja sanoi "Tais löytyä hyvä kohta" minä vain huokailin Artulle. Purin alahuultani etten huokailisi liian paljoa kunnes Arttu kuiskasi korvaani "älä lopeta ääntelyä haluun kuulla sut" lopulta kaulani oli taas täynnä fritsuja ja hän alkoi riisumaan ensin itseään ja kun oli valmis hän riisui minut. Hän tuli päälleni ja laittoi kortsun paikoilleen. Hän alkoi työntyä hiljaa sisääni, mutta lopulta hän kovensi vauhtia enemmän ja enemmän. Tunsin kuinka minä oikeasti tykkäsin tästä. Kumminkin hän lopetti ja halusi minut päälleen. Istuin hänen päälleen ja hän asetti kalunsa reikäni kohdalle että se varmastti menisi sinne, kun istun. Ja niinhän kävi. Lopulta kun katsoin kelloja se oli yksitoista yöllä myös huomasin kuinka monta viestiä olin saanut Tommilta. Katsoin viestit ja hän vain toivotti hyvät yöt ja että en menisi kenenkään kanssa sängyyn ollenkaan. Tiesin tämän olevan jo myöhäistä. Mutta btw olimme molemmat väsyneitä ja aloimme nukkua selvästi Jiri ja Mimosa oli saanut väen pois talosta ja oli siivoomassa ettei aamulla olisi kauhea sotku. Tykkäsin tästä yöstä. Arttu otti peiton ja heitti sen meidän päällemme ja aloimme nukkumaan. Tämä tuli ihan ihooni kiinni ja nukuimme niin. (Meillä oli alusvaatteet nyt päällämme. Saimme edes ne puettua Artulla oli bokserit ja minulla oli urheiluliivit ja alushousut)

______________
Joo että tälläne jakso. No seuraavassa osassa tiedetään mitä tapahtuu Silvian ja Artun välillä. Myö tiedetään paljon enemmän mitä tapahtuu. Toivottavasti piditte tästä jaksosta.

Isänsä tytär |Blind Channel |Where stories live. Discover now