"Şefim bir gittim geldim bu kokular da ne böyle?"
"Harbi sen neredeydin?"
"Ketçap mayonez arıyordum burada yoktu."
"Elindekileri nereden aldın?"
"Kantinden."
"Peki. Nereye oturalım?"
"Ben şu köşeyi çok seviyorum. Oraya oturalım."
Can başıyla onaylayıp tabaktaki patatesleri tepsiye koyup yanına da çatal bıçak koydu. Ardından masaya yerleştiler.
"İçecek?"
"Çay demledim."
"Sen var ya efsanesin! Hemen geliyorum."
"Yanma, dikkat et."
Melih'in çayla çok iyi anıları yoktu. Yaklaşık 10 bardak bulunan bir tepsiyi taşıyan garsona çarpınca ayağına boşalmıştı çaylar.
Bunun sonucunda bir hafta okula gelememişti. Can da en sonunda dayanamayınca sormuştu Enes'e. Enes de muzip ifadesiyle cevaplamıştı.
Melih de çayları getirince yemeye başladılar.
"Yavaş."
Melih ağzı dolu dolu konuşmaya çalışıyordu.
"Acıktım nasıl yavaş yiyeyim."
"Tamam sus sus."
"Müdürün odasını karıştıralım mı?"
"Neden?"
"Ne bileyim çok merak ediyorum orayı. Tamam hep konuşmak için gidiyoruz ama bir değişik geliyor orası."
"Tamam gidelim."
"Valla mı diyon?"
"Hee hadi ye de."
Melih ağzına birkaç patates daha attı. Ağzı gözü ketçaptı.
Can kendini tutamayıp parmağını ağzının kenarındaki ketçapa sürüp yalamıştı.
"Kalktı."
"Ne?"
Melih kahkahalarla gülmeye başladı.
"Suratını görmen lazımdı."
Can bileklerini ovuşturmaya ve elini kaşımaya başlamıştı. Utanınca nedense böyle yapıyordu. Yalandan güldü ve kalktı. Hayır, hayır Can kalktı.
"Hadi gidelim."
Melih ağzına biraz daha bir şeyler tıkıştırıp çayından büyük bir yudum aldı ama bu büyük bir hataydı.
"YANDIM!"
"Dikkatli ol beklerdim bir acele ediyon?"
Can azarlarıyla beraber bir peçete uzattı.
"Neyse hadi."
Oha 25 kişi okumuş lan toplam. Baya hızlı oldu bu. Bugün neredeyse hiç girmemiştim birden görünce çok mutlu oldum. Daha sabah on ikiydi.
Taslakta beş bölüm duruyor ehehe 😎🤭. Şimdi bitirdim 10. bölümü. Hadi iyi geceler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda mı? Olamaz! (bxb)
القصة القصيرة[Tamamlanmıştır (×4)] Tam tatile girecekken okuldan çıkmak için geç olsaydı ve iki ay boyunca okulda kalmak zorunda olduğunuzu fark etseydiniz ne yapardınız? Üstüne üstlük sadece okulda iki öğretmen kalmışsanız! Sizleri bilmem ama okulun sevilen res...