Dünya Sıradışı Bir Felaketin Eşiğindedir ve Sağ Kalanların Olması Mucizelere Bağlıdır...
!!YADA BİZ ÖYLE ZANNEDİYORUZ!!
Araştırma sonuçları Mrs.Guzman'ın eline geldiğinde yeniden sonuçları inceledi.Elektronik ekranın bir yanında sonuçların getireceği felaketler diğer yanında patlama zamanını gösteren sayaç duruyordu.Dünya'ya etki edecek bu uzay patlaması tüm uzay bilimcileri ürkütüyordu.Dünya bir kaç haftaya gerçekleşecek inanılmaz bir felaket ile karşı karşıyaydı.Uzmanlar bu felaketten korunmanın çeşitli yollarını düşünüyorlardı.Kimileri yerin derinliklerine sığınaklar yapmayı planladı ama patlama sonrası oluşacak ışın dalgaları toprağın derinliklerine varabileceği aşikârdı.
Birleşmiş bir komite toplanması emredildi çoğu ülkeden yer ve gök bilimci bu toplantı ile buluşucak ve ortak bir kurtuluş yolu arayacaktı .
O gün Mrs.Guzman , Almanyadaki Nerc Araştırma Üssündeki toplantıya katılmak üzere uçağa bindi.Uçaktayken yanına bir bayan oturdu ileri yaşlı ve kalın camlı bir gözlüğü vardı.Halkın bu olay ile ilgili çok detaylı bir bilgisi yoktu.Kadın gözlüğü gözünde kucağındaki kağıdı inceliyordu Mrs.Guzman hostesten bir bardak kahve istedi,hostes kahveyi getirdi tam Mrs.Guzman'a kahveyi veriyordu ki kahvenin kaşığı yere düştü , Mrs.Guzman pencere kenarında oturuyordu ,hostese "siz durun ben alırım"dedi yanındaki kadının dizleri üzerinden eğilidi ve kaşığı aldı geri yerine otururken kadının kucağındaki yazı dikkatidini çekti yazıda anne karnındaki bebekler ile ilgili bir şeyler yazıyor olmalıydı, sonra hafif göz ucuyla kağıda baktı kağıt bir öğrencinin biyoloji teziydi. Mrs.Guzman'ın aklına anne karnındaki koruyucu sıvının 10 kat çelikten bile daha soğuran bir yapısı olduğunu hatırladı bu fikir aklına takıldı.Uçak inişe geçti ve indi valizleri bekliyorlardı gözüne yanındaki kadının bir kağıdı çöpe attığı takıldı kadın oradan ayrılınca hızlı bir hamle ile kağıdı alıp cebine koydu, daha sonra valizlerini alıp havalimanından ayrıldı.Bir taksi çağırdı ve şoföre Araştırma Üssü'nün adresini verdi.Arka koltuğa oturdu cebinden o çöpten aldığı buruşmuş ve üzerinde kocaman bir çarpı olan kağıdı çıkardı görünüşe göre bu kağıt kadının hoşuna gitmemişti.Kağıt Nick adında birinin teziydi kağıdı okumaya başladı ve ortasına geldiğinde bir anda "işte buuu" diye bağırdı , şoförün ona dikiz aynasından baktığını farketti ve hemen toparlandı ve çantasından ufak kırmızı bir defter çıkarttı ve bir kaç not aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Gelecek
AdventureDüşün... Arkana dönüp bakmaya bile zamanın yok. Geride bıraktıklarını GELECEK için belkide bir daha hiç göremeyeceksin. Kendin için değil GELECEK için savaşacaksın. Uykusuz gecelerinde GELECEK için ayaktasın. Tüm sevdiklerini bir tek GELECEK için un...