Elmaslar Doğuyor

103 3 0
                                    

O sesler , ışıklar bu anın habercisinden başka bir şey değildi..

"Bu günün tarihi 10 Ekim 2020 kimse varmı beni duyan varmı Alo Alo Kahretsin !"

Hava yavaş yavaş aydınlanıyordu Mrs.Guzman elini kafasına götürdü, saçları parmaklarının arasında kalmıştı . Bay Rowly'e bakarak

"Olamaz"dedi.

Kulübenin kapısı yerinden kopmuş ve uçmuştu Mrs.Guzman'ın saçları her yere dağılmıştı.

Bay Rowly bunların olacağını bilmiş bir eda ile yüzünde hafif bir tebessüm belirdi.Ardından ayağa kalktı, Mrs.Guzman'ın elini tuttu ve ayağa kalktı bir anda yere geri yığıldı.

"Tanrım bacaklarımı hissedemiyorum Rowly bana yardım et" dedi.

Tekrardan ayağa kalkmak in çabaladı yavaş yavaş kalkmayı başardı bir süre sonra bacaklarını tekrardan hissediyordu.

Bir anda ekini Rowly'in gözlerine götürdü ve

"Ama ama gözlerin"dedi.

Rowly ilk başta ne olduğunu anlamadı sonra Guzman'dan aynayı aldı gördükleri onu şok etmişti gözleri normalde kahve rengi idi ama ona bir çift yeşile dönmüş göz bakıyordu.

Dedikleri çıkıyordu genler bozulmaya değişmeye başlamıştı .Kısa dalgalı saçları beyazlamıştı.

Kadınlardan biri örtüyü kaldırdı ve

"Neler oldu" diye sordu,daha sonra diğerleride kalktılar.Tüm kadınların saçları dökülmüştü ve yüzleri kırışmıştı.Bu olay karşısında hepsi tedirgin oldu ama hayatta olduklarına şükretmelilerdi.

İçlerinden birisi acıktığını söyledi haklıydı berede ise 2 gündür tek lokma birşey yememişlerdi.Rowly bir gecede rengi solmuş kumaş parçalarını kaldırdı o büyük çantayı çıkarttı.

Çantanın içi alabildiğine yiyecek ve su doluydu.Karınlarını doyurdular o gün dışarı çıkmayacaklardı çünkü gökyüzü daha düzelmemişti.O akşam hepberaber oturuyorlardı.

Rowly konuşmaya başladı,

"Bu patlama fizyolojik beden yaşımızı 30 yaş arttırdı artık eskisi gibi olamayacaktı.Şu anda vucüdumuzun savaşacak gücü var.Bunu uzun bir süre sonra hissedeceğiz "

Hamile kadınlardan biri birden çığlık attı

"Geliyor Geliyor"

Ve ilk elmas doğuyordu.

*****

Aslında bu iyiydi hala vucütları diri iken doğurmaları.

Bez parçalarını ve kilimleri yere serdiler kadını yatırdılar, hiç birinin daha önce bir tecrübesi yoktu ama bunu sadece Guzman yapabilirdi yere eğildi kadına var gücüyle ıkınmasını söyledi kadın ıkınıyordu ama bebek gelmiyordu artık dayanacak gücü kalmamıştı ki bir hamile kadın eğilde bebeği ittirmeye başladı bebeğin başı görünmeye başladı herkes heyecanlandı bebek birden titredi ve ağlamaya başladı.

Bebek doğdu Rowly onu kucağına aldı ve sıcak bir gülümseme ile derin bir iç çekti

Bebek bir kızdı ve oldukça güzeldi,

Annesi bebeği kucağına aldı ve

"Adı adı Emma olsun "

dedi.

Herkezin gözleri yaşardı o iyi kadın hayatlarını kurtarmıştı.

Aradan aylar geçti bebekler birer birer doğuyordu,

Guzman eline bir kağıt parçası aldı bebeklerin adlarını ve doğum tarihlerini yazdı.,

___________________

1-Emma 11.Ekim 2020

2-Juniffer 20.Ekim 2020

3-Silva 28.Ekim 2020

4-Edward 6.Kasım 2020

5-Cassia 5 Aralık 2020

6-Zahra 1.Ocak 2021

____________________

Aradan uzun yıllar geçti çoğu çocuk 13-14 yaşına gelmişti köyde yaşayan ve bizim gibi olan bir düzineye yakın insan bulduk ve

BİZİM VAKTİMİZ SONA ERİYORDU....

Zorlu GelecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin