Yarının Sırrı

102 3 0
                                    

oku yavrummmmm yerim seni

Kulübe aşırı bakımsızdı çocuk haklı gibiydi buraya daha önce kimse uğramamıştı zaten köyün 20 km dışında bir yerdi, dökülmüş ahşap,kum ile karışık çatma bir beton zeminin kokusu yakından hissediliyordu, ahşap duvarların arasında ufak çatlaklar ve döküntüler vardı buralardan içeriye çok rahat rüzgar giriyordu.Bay Rowly eşyaları bir köşeye yığdı, kadınlar ve Mrs.Guzman içeriye oturdular birkaç bez parçası vardı yerde ise ince eski bir kilim seriliydi.Bir den Bay Rowly'in saati ötmeye başladı ve bu onun kurduğu bir alarmdı.Mrs.Guzman bunun ne olduğunu sordu Bay Rowly kulağına doğru eğildi ve "Sadece 1 günümüz kaldı"dedi.Hamile kadınları korkutmamak için sesli bir şekilde "Dün kurduğum alarım ilaçlarımı almalıyım"dedi.

Mrs.Guzman kadınlara yatıp uyumaya çalışmalarını yarının yourucu bir gün olacağını söyledi.Hava kararmıştı Bay Rowly ayağa kalktı kulübenin dışına çıktı ve oraya oturdu,ardından Mrs.Guzman geldi ve oda yanına oturdu.Çok yorulmuşa benziyorlardı.Mrs.Guzman;

-Yarın bu saatlerde belkide hayata olamayacağız.

Aslında hiç birşey belli değildi ama bildikleri tek şey patlamının olacağı ve nerede olurlarda olsunlar ışınların yaydığı dalgaların onlarına hasta ediceğiydi. Bay Rowly

-Evet "dedi ve ekledi "Bir şeyi bilmek istermisin,Boş bir şekilde ölmektense , senin gibi cesur bir kadın ile yanyana ölmeye tercih ederim.

Mrs.Guzman , Bay Rowly'in gözlerinin içine baktı , hayatında ilk defa özelliklede hiç tanımadığı, sadece adını bildiği bir kişiye karşı bir aşk duydu.Ona sarıldı ve yanağına usul bir öpücük kondurdu. Daha sonra arkasına yaslandı ve bir anla gökyüzünde yeşil ve kırmızı dalgalar yayılmaya başladı ,O gece boyunca gökyüzünden garip sesler geliyor ve ışık dalgaları kulübenindökülmüş ahşap duvarları arasından belli oluyordu.

Uyandıklarında kulübenin içi karanlıktı ama sabah olmuştu, Bay Rowly ve Mrs.Guzman dışarı çıktılar gördüklerine inanamadır, bir tepe bulup oraya çıktılar köyün uç kısmı ve kendilerinin yaklaşık 100 km ilerisi karanlık ve gerisi aydınlıkdı .Bay Rowly hayretler içinde olanlara bakarken Bayan Guzman kafasını kaldırdı ve eliyle gükyüzünü işaret etti.Emma haklı çıkmıştı orada siyah görünen bir gezegen duruyordu.

Bay Rowly " Bu nasıl olur bunu diğer yetkliler nasıl görmezler" dedi.

Aslına bakıcak olursanız bunu gerçekten Emma dışında kimse görmemişti bunun neden ise o uzay teleskobunun 2008 senesinde dünya ile bağlantısının kesilmesi ve yörüngeden çıkmasıydı o araç ile ilgili bilinen tek şey kuzey kutubu üzerinde serbest bir şekilde gezdiğiydi, Emma da o sisteme girince çok şaşırmıştı çünkü sistemde sorun yoktu.

Mrs.Guzman "Artık bunun bir önemi kalmadı bundan sonra olacaklara hazırlanmalıyız"dedi.

Kulübeye geri dönüklerinde kadınların da olayla şaşırdıklarını gördü ama bu Mrs.Guzman'a olan inançlarını arttırdı.Hava yavaş yavaş kararıyordu ve gökyüzü iyice tanınmaz bir hale bürünüyordu aslına bakıcak olursanız tüm dünyanın gözü gökyüzündeydi her dinden insan inandığı tanrıya dualar ediyor ainler düzenliyordu,insanlar neler olduğunu bilmiyorlardı tek bildikleri uzayda ve dünyayı ilgilendirmeyen bir uzay olayıydı , dünyayı bir kaos sarmış gibi duruyordu. Keşke herşey söylendiği gibi olsaydı.

Mrs.Guzman güçlü bir kadındı diğer kadınların paniklediğini gördü ve onları sakinleştirmek için yanlarına gitti.Bay Rowly son bir kez saatine baktı ve geri sayımın bitmesine çok kısa bir süre kalmıştı.Buldukları tüm bez ve kumaş parçalarıyla kadınların ve Rowly'in aldığı o büyük çantanın üzerlerini örttüler.

Belkide İnsanlık için yarın olmayacaktı, ama onlar Yarının Sırrıydı.

Mrs.Guzman ve Bay Rowly son bir kez daha göz göze geldiğinde Rowly'in saati çaldı...

Zorlu GelecekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin