Mrs.Guzman Emma'nın dedikleri karşısında ağzı açık kaldı,Emma ona Sahra Çölün'ün belirli bir koordinatında ufak bir ev olduğunu ve oraya gitmesini söyledi nedenini ve koordinatları ona mail ile ileteceğini söyledi.Mrs.Guzman kalktı altına kalın bir kot pantolon giydi , üstüne mavi ceketini alıp , Bay Rowly'in odasının kapısını çaldı.Saat sabahın 6 sı idi Bay Rowly adeta ayakta uyuyordu
"Buyrun Bayan Guzman"dedi.
Mrs.Guzman "müsaitseniz içeri girebilirmiyim çok önemli şeyler öğrendim"dedi.Oda dağınık duruyordu Mrs.Guzman içinden bekar bir bey olduğunu geçirdi.
Mrs.Guzman oturdu ve;"Kuzey kutupunda ki Gök Cisimci bir arkadaşım bu sabah beni aradı ve Sahra Çölü'nde bir yere gitmemi söyledi burada tek size güveniyorum"dedi.Bunları derken belkide ilk defa bir erkeğe bu denli güvendiğini açıklamıştı ama bu duyguları yaşamaya vakit yoktu.Tam bu sırada Mrs.Guzman'ın telefonu mail geldi.Mrs.Guzman mailin Emma dan olduğunu görünce sesli bir şekilde okumaya başladı.
"Dostum Guzman burada Spitzer Teleskobu'nun sistemine giriş yaptım ve açıkcası gördüklerime ben bile inanamadım , aslına bakarsan burada 2 kişiydik yanımdaki dostumu geçen hafta bilinmeyen bir buz kırılması sonucu kaybettim ,Neyse bildiğin gibi patlamaya 2 gün gibi bir vakit kaldı senide korkutmak istemem ama bir çözüm yolu çıkmaz ise sonumuz kötü olacak benim buradan ayrılma imkanım yok senin zamanında bana yaptığın iyilikten ötürü seni aramaya karar verdim.Patlama sırasında dünya ile paralel olan Europa 72 adlı bir gezegen patlama ile dünya arasına giricek gelen ışınları engelleyecek bu yer ise Sahra Çölünün sınırındaki bir köye denk geliyor sana kordinatları mailin sonunda belirticem belkide son görüşmemiz ama bilki seni çok seviyorum kendine iyi bak vee umarım yetişirsin.. - 23.8034969,11.291889200000014-"
Bay Rowly pür dikkat Mrs.Guzman'ı dinliyordu.Mail bitince Mrs.Guzman, Bay Rolwy'e "Ona güvenmekten başka çaremiz yok " Bay Rolwy "Ben aşşağıya inip toplantı salonuna bir bakayim belki bir gelişme vardır"dedi
Bay Rowly ve Bayan Guzman odadan çıktılar Bayan Guzman "Asansörün önünde buluşalım" dedi.
Bay Rowly hızlı adımalr ile aşağıya toplantı salonuna indi içeri girdiğinde gördüklerine inanamadı salon bomboştu kafasını kaldırdığında devasa televizyonda büyük bir yeri sayımın olduğunu fark etti, sayaç o anda 49:13:21 idi ve geri sayım hızla sürüyordu belkide bu dünyanın sonuydu.Bay Rowly yeniden hızlı adımlar ile 3.kata çıktı vardığında Mrs.Guzman'ın onu beklediğini gördü hemen Üssü terk edip arabaya bindiler ve Hamburg havalimanına doğru yola koyuldular Bayan Guzman telefonundan Sahra Çölün ile ilgili detaylı bir inceleme yaptı ve "Adresimiz sümerler" dedi.Verilen kordinatlara Antakya ya daha yakındı.
Havalimanına vardıklarında Bay Rowly hızlı adımlar ile içeri koştu ve gişelere bakmaya başladı ne yazık ki hiç bilet yoktu, bir anda gözüne ufak bir gişe takıldı Libya uçağının olduğunu gördü ama uçağın kalkışına 3 saat vardı 2 bilet aldı.Bu sırada Mrs.Guzman komisyon başkanını aramıştı başkan bir hışım ile telefonu açtı.
-Efendim Bayan Guzman
-Sayın başkan toplantı salonu bu sabah boştu insanlar nerede diye sordu
-Bir çözüm bulunamadı Bayan Guzman herkez ailesinin yanına döndü size tavsiyem vaktiniz varken ailenizin yanına dönün üzgünüm kapatmam lazım bol şans
Telefonu cebine koyan Mrs.Guzman'ın canı sıkılmış gibiydi.Bay Rowly ona neler olduğunu sordu , Mrs.Guzman "ailem onları çok özledim bir hoşçakal bile deme fırsatım olmadı ve bir daha onları hiç göremeyeceğim" dedi.
Bay Rowly "Biz doğru olanı yapıyorum görünüşe göre bir çıkış yolu bulunamadı insanoğlunun geleceği bize bağlı " dedi dudağını ısırarak.
Bu sözler Mrs.Guzman'ın gözlernin birden açılmasını sağladı, Bay Rowly'in kolundan tutup çekti ve "Gitmeliyiz" dedi.Bay Rowly onu anlamıştı saatine baktı 2 buçuk saaten fazla vakitleri vardı uçağın kalkmasına. Mrs.Guzman havalimanı sorumlusuna Hamburg hastanesinin adresini sordu iyi Almanca konuşuyordu.Arabaya bindiler ve hızlıca adrese gittiler.Hastaneye vardıklarında ikiside kolidorlarda koşturdular hamile kadınları arıyorlardı , Mrs.Guzman hamile kadınların kaldığını odayı buldu Bay Rowly'e gerekli tıbbi eşyaları almasını söyledi Bay Rowly tıbbi eşyalar ve bir çanta ile arabada beklemeye başladı Mrs.Guzman içeriye girdi ve konuşmaya başladı;
"Hanımlar ister inanın ister inanmayın yaşadığımız dünya 2 güne kadar nerede ies yok olacak ben Yer Bilimci Profösor Sheral Guzman sizlerden ricam bana güvenip benim ile gelmeniz karnınızdaki o bebekler
aslında birer elmas niteliğinde insanlığın geleceği sizlere bağlı. Lütfen bana inanın ve yardım edin"
Kocasını kaybetmiş bir kadın cesur gözler ile "Benim kaybedecek bir şeyim kalmadı eğer dediğiniz doğru ise ve çocuğum yaşayacak ise ben varım" dedi.Bu kadından cesaretle 5 kadın daha onlara katıldı.
Mrs.Guzman yanında 6 kadın ile geldi.Bay Rowly saatine baktığında 1 saatlerinin olduğunu gördü "Biraz hızlı olun hanımlar" dedi.Havalimanına vardıklarında 20 dakikadan az vakitleri kalmıştı uçağa binerken biletleri kontrol eden adam yanındaki kadınları görünce ,
-Durun ! dedi.Bat Rowly uçağın içine şöyle bir göz attı uçak boştu ve motor çalışıyordu, uçak kalkmaya hazırdı.Bay Rowly;
-"Ben bir Profösörüm ve bu kadınları bir test için Libya'ya götürmeliyim" dedi.
-Adam "Olmaz burayı terk edin" dedi ve kabalaştı uçağın kalkma vakti gelmişti.Bay Rowly uçağın boş olduğunu biliyordu o aslında 1.90 boyunda iri yarı bir adamdı
"Peki" dedi.
Arkasını döndü yumruğunu sıktı ve bir anda sert bir yumruk ile attı adam ani yumruk ile bayıldı , kadınlar Bay Rowly' e korku dolu gözler ile bakıyorlardı. Bay Rowly eliyle susun işareti yaptı ve diğer eliylede geçin işaretini yaptı .Kadınlar uçağın kalkması ile biraz kötü oldular Mrs.Guzman onları sakinleştirmeye çalışıyordu.Onların şansına uçak türbilansa girmeden indi.Libya çok sıçaktı ceketlerini çıkarıp çantaya koydular .Havalimanını hızla terk ettiler 2 tane taksi tuttular.Hamile ve arapça bilen bir kadın şoföre Sahra Çölünün sınırana gitmek istediklerini söyledi şoför ilk başta bunu bir şaka sandı bu sırada Bay Rowly diğer arabadan indi ve Bayan Guzman'a bir sıkıntı olup olmadığını sordu şoför çekindi ve yola koyuldular.Sınıra geldiklerinde Mrs.Guzman telefonundan haritayı açtı ve koordinatlardan yaklaşık 20 km geride olduklarını söyledi.Şoförler ücretlerini istediler Mrs.Guzman2ın cebinde 55 dolar para vardı Bay Rowly' in cebindede yeteek kadar para yoktu.Bay Rowly onları bir köşeye çekti ceketini biraz sıyırdı ve onlara bir kaç şey söyledi.Bu Bayan Guzman'ın dikkatini çekmişti ama bunu konuşmanın sırası değildi.
Onlar duruken arkadalrına 20 yaşlarında bir genç geldi arapça onlara "Burada ne işiniz var"diye sordu.Arapca bilen kadın "Bize yardım et lütfen bize bir ulaşım aracı lazım" dedi.Çocuk kafasını salladı ve oradan ayrıldı 5 dk sonra 7 deve ile geri döndü , her birine bir kadın bindi ama geriye bir deve kaldı buna kim binecekti Bay Rowly ,Mrs.Guzman' "lütfen" dedi. Bayan Guzman'ın itiraz etmeye vakti yoktu .Develer yola çıktı çocuk ve Bay Rowly yürüyerek eşlik ettiler 2 moladan sonra koordinatlara ulaştılar Mrs.Guzman "Durunnn " diye bağırdı ve elini havaya kaldırdı orada fak bir kulübe vardı çocuk buraya geleceklerini bilmiyordu ve çok korktu arapca "inin inin burada kalınmaz " dedi kadın ona nedenini sordu çocuk bu kulübe eski köy koruyucusuna ait olduğunu ve esrarengiz bir şekilde öldüğünü söyledi.Develerinide alıp orada hızla uzaklaştı bu onların şansıydı hiçbirinde genç çocuğa verecek bir şey yoktu.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Gelecek
AdventureDüşün... Arkana dönüp bakmaya bile zamanın yok. Geride bıraktıklarını GELECEK için belkide bir daha hiç göremeyeceksin. Kendin için değil GELECEK için savaşacaksın. Uykusuz gecelerinde GELECEK için ayaktasın. Tüm sevdiklerini bir tek GELECEK için un...