>

359 36 8
                                    

-Öncelikle bana kızmayın çünkü bu bölüm kısa-

Kapımın ısrarla çalınıyordu fakat ben yatakatan çıkmamakla ısrarcıydım, o kadar yorgundum ki kolumu dahi kaldıramıyordum.

Ayaga kalktım sürgülü kapıyı açtım önümde kiyo duruyordu. Kaşlarıma kaldırarak ona baktım.

"Oni-chan shinobu-san sizi çagrıyor muane odasına"

Anlamaz gözlerle ona baktım sürgülü kapıyı kapatıp hazırlanmaya başladım, Hava daha aydınlanmamıştı kapıdan çıkıp muane odasına dogru yürümeye başladım, odanın kapısını tıkladım sürgülü kapıyı açtıgımda masada bir kaç tane deneyle ugraşan shınobu'yu gördüm yanına gittim.

"Ah akame-chan unutugunu düşünmüştüm fakat yinede söyliyeyim bugün ailenin ölüm yıl dönümü seninde dogum günün konak efendisi sana bu zamanda dışarı çıkman için izin veriyor, sadece geç olmadan gelmeni istedi. Unutmuş muydun?"

Deftere 'hayır unutmamıştım' yazdım ve ona gösterdim.

"Rahatsız ettigim için özür dilerim gidebilirsin akame"

Önünde egilip çıktım sonradan aklıma ablamın tokaları geldi. Eski evimin yanında gömülü olan 4 kişinin bugün ölüm yıl dönümüydü evimin içinde ablamın yaptıgı tokaları duruyor olmalıydı tokaları yumi,kiyo,naho getiribilirim. Bu düşünce beni gülümseti, ve yeniden uyumak için odama çekildim.

-3.şahıs anlatımı-

Kız bir kaç saat sonra kelebek konagından 3 kızı alıp eski daglık evlerine dogru yürümeye başladılar. Bir kaç dakika sonra ormanın içindeki evi gördüler, 3 kız agzı açık bir şekilde kocaman eve bakıyorlardı.

"Oni-chan burası senin evin mi?' -Medyada aşklar-

Defterime 'evet' yazıp kızlara gösterdim.

Defterime 'Üst katlaradaki kadın kimonoları var istediginizi alabilirsiniz. Koridorun sonunda saç tokaları var istedigini alabilirsiniz, aoi içinde bir kaç birşey alabilirsiniz'Yazdım.

"TEŞEKKÜRLER  ONİ-CHAN SAĞ OL"

3 Kız birkaç saat eglediler o sırada kızımız ailesine dua etti içinden onlara yaptıgı şeyleri anlattı ve vedalaştırlar.

3 kızı alıp yeniden konaga dönmek için hazırlandırlar kızların elleri kimono dolu sepetlerle dolu ve saçlarında düzensizce yerleştirlmiş tokolar vardı, akamede boş durmadı ve yıllar önce yaptıgı küçük hasır çantanın içinde birkaçtane toka vardı.

Dakikalar sonra konagın kapısına gelmişlerdi odalarına ayrılan mutlu üç küz görmek akameyi mutlu etmişti. Sonradan aklına sarı oglanın ilaç içmedigi ve aoi zor zamanlar yaşattıgı aklına gelmişti saat öylen vakti idi akameninde ilaç vakti gelmişti kelebek konagını sürgülü kapısını açtı. Fakat egitim odasından gelen sesler ilgisini çekmişti sürgülü kapıyı açmıştı yerde yatan iki tane oglan ve kanao'nun egtimine eziyet çeken bir kızıl oglan vardı aoi önümde egildi ve dışarı çıktı.

Akameyi gören sarı oglan ayaga kalktı ve yanına geldi arkasından sallana sallana domuz kafalı arkadaşıda geldı sarı saçlı çocuk hızlıca soru sordu.
(küçük duyuru kızımız konuşamıyor cevaplarına deftere yazıyor yani sorularıan cevap verirken konuşmuyor. İyi okumalar💭💓)
"Merhaba akame-chan"

'Merhaba'

"Nasılsın akame-chan"

'İyi sayılır, ilaçlarını bugün aldın mı?"

Akamenin bu sorusu çocugu duraksattı tanrıya şükretmeli ki aoi onu kurtardı aoi kıza ilacını uzattı ve sorular bu şekilde sona erdi.

Domuz kafalı çocuk karşısındaki kızı incelemek için dahada yaklaştı sanki kızı kokluyormuş gibi idi kafasındaki şeyi çıkarttı ve kızın yüzüne çok yakın birşekilde şunu sordu

"Benimle kapışır mısın?"

Bu çok garip degildi fakat çocugun yakınlıgı kızı rahatsız etti yüzü kızaran kız yeri çekildi ve onun önünde egilerek dışarı çıktı.

-Akameden-

İlaçımı aldıktan sonra ordan ayrıldım Shinazugawa-san'ın yanına gidip antreman yapmalıydım. Ama o çocuk ah ne düşüniyorum ben işine odaklan akame. Odasınının kapısını tıklatıgımda cevap alamamıştım birdaha ve birdaha açılmayınca bahçeye çıktım. Obanai-san yine agacında oturmuş yılanıyla oynuyordu. Onu es geçip agaçların oraya gittim mitsuri-chan ile karşılaştım tam gidecekken

"Ah akame sorumu maruz gör fakat seni bu konakta tutan şey ne?"

Devam edecek...

Merhaba ilk önce yorumlarınız için tşkler fakat elimden geldigince yazmaya çalışıyorum. Alırım bi⭐ tmm bay bay kendinize iyi bakın yavru sincaplar🐿️

Positivo Reina / İnosukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin